تازه‌ترین عناوین

مشاور ارتباطات امنیتی کاخ سفید گفت، اگر حملات اوکراین به منطقه «کورسک» روسیه، رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین را ناراحت می‌کند، یک راه‌حل ساده برای آن وجود دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه کل میزان مطالبات نیروهای پرستاری ۸ همت(هزار میلیارد تومان) است، گفت: بخشی از این مطالبات پس از پیگیری‌های انجام شده به زودی پرداخت می‌شود.

باید توجه داشت که ساختار رسانه‌ای دولت در ایران با چالش‌های متعددی روبروست. عدم وجود فرماندهی واحد، تکثر مراکز تصمیم‌گیری، و ناهماهنگی میان اجزای مختلف، عملکرد منسجم این ساختار را دشوار می‌سازد. انتقادات به این ساختار نیز گاه غیرمنصفانه و ناشی از درک نادرست از محدودیت‌های موجود یا انگیزه‌های سیاسی است. با این حال، نمی‌توان منکر ضرورت بهبود عملکرد رسانه‌ای دولت شد.

دبیر علمی سمینار «سلامت جنین» با بیان اینکه پایه تشخیص بیماری و درمان کودکان از دوران جنینی آغاز می‌شود، گفت: بر همین اساس مرکز جامع سلامت جنین تاسیس شده است.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور با تأکید بر اهمیت پیشگیری از گزش پشه آئدس و انتقال بیماری تب دنگی، زائران اربعین را به رعایت نکات ایمنی از جمله استفاده از لباس‌های آستین بلند و جوراب، به‌ویژه در ساعات ابتدایی صبح و نزدیک به غروب توصیه کرد.

در حالی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر مقابل همدیگر قرار می‌گیرند که تقابل کمال کامیابی‌نیا با تیم سابقش دیدنی خواهد بود.
امیرحسین زارع نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک پاریس در فینال این رقابت‌ها مقابل گنو پتراشویلی‌ گرجستانی تن به شکست داد و به نقره المپیک بسنده کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال قیمت هر دستگاه سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) را اعلام کرد.
سرمربی استقلال از اینکه وی به عنوان مربی سال انتخاب نشده است، ناراحتی خود را ابراز کرد.
سازمان آگهی های پرسون