تازه‌ترین عناوین

امروز سالگرد یکشنبه سیاه است. روزی که به یک باره بورس تهران سقوط کرد و شاخص کل 95 هزار واحد پایین آمد. بسیاری از سهامداران نمی‌دانستند علت این ریزش چیست اما پس از چند هفته مشخص شد که بخشنامه هیئت دولت با امضای معاون اول رییس جمهور در روز 17 اردیبهشت ابلاغ شده که حاکی از تغییر نرخ انرژی صنایع پتروپالایشی بود. به سرعت ظن دستیابی عده‌ای به رانت اطلاعاتی مطرح شد اما از آن روز تاکنون این تخلف آشکار پیگیری نشده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان جذاب نبود؛ این سبک اوسمار جوابگو نیست و تا پایان فصل باید خودش را ثابت کند.
در دنیای پرشتاب امروز، سرمایه‌گذاری به یکی از ارکان اصلی زندگی افراد تبدیل شده است. بازارهای مالی مختلفی با وعده سودآوری و افزایش سرمایه، افراد را به سوی خود جذب می‌کنند. فارکس و ارز دیجیتال، دو مورد از محبوب‌ترین این بازارها هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور

گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر کسی برای خودش برنامه هایی دارد، به آینده فکر می‌کنم اما کار خود را به این روش پیش نمی‌برم، آینده را برای همه آزاد و فوق‌العاده می‌بینم، کسی نیستم که برای ۵،۶ یا ۱۰ سال آینده برنامه‌ریزی کنم و در لحظه زندگی می‌کنم.
رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است.
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت اتباع بیگانه در شرکت‌های هرمی گفت: ۲۸ عضو شرکت هرمی که برخی از افراد آن از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند.