تیم فوتبال اینترمیلان مقابل جنوا متوقف شد

تیم فوتبال اینترمیلان در چارچوب هفته اول رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با تساوی ۲ بر ۲ مقابل جنوا متوقف شد.

تصویر تیم فوتبال اینترمیلان مقابل جنوا متوقف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار تیم‌های جنوا و اینترمیلان در چارچوب هفته اول رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ شنبه شب در ورزشگاه لوییجی فراریس با قضاوت ارمانو فلیچیانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال اینتر که عملکرد درخشانی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل اینتر داشت و احتمال می‌رفت در این دیدار برابر جنوا از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، پیش از بازی دوستانه مقابل پیزا با مصدومیت بدموقعی روبه‌رو شد و سه بازی تدارکاتی بعدی را از دست داد تا از شرایط بازی دور شود، در نتیجه طارمی این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد.

اینتر در دقیقه ۲۰ روی اشتباه عجیب یان زومر غافلگیر شد و الساندرو ولیاچو موفق شد برخلاف جریان بازی گل اول را برای میزبان به ثمر برساند.

در ادامه افعی‌ها خیلی زود در دقیقه ۳۰ به بازی برگشتند، ارسال نیکولو بارلا با ضربه سر مارکوس تورام تبدیل به گل اول اینتر در این دیدار شد.

سرانجام مهدی طارمی به جای هاکان چالهان اوغلو وارد زمین شد تا برای اولین‌بار به صورت رسمی با پیراهن اینتر بازی کند. پا قدم مهدی برای افعی‌ها خوب بود و مارکوس تورام موفق شد در دقیقه ۸۵ روی پاس داویده فراتزی با یک ضربه چیپ تماشایی گل دوم را به ثمر برساند. طارمی نیز در این گل تاثیرگذار بود.

این پایان کار نبود و تیم میزبان در دقایق پایانی با خطا هند مدافع اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد، جونیور مسیاس پشت توپ قرار گرفت و ضربه این بازیکن را ابتدا زومر مهار کرد اما در ادامه خود این بازیکن موفق شد دروازه اینتر را باز کند و مانع از برتری مدافع عنوان قهرمانی در دیدار افتتاحیه سری‌آ ایتالیا شود.

منبع: ایرنا

741215