تغییر تاکتیک اینتر به خاطر مهدی طارمی

حضور مهدی طارمی در تیم فوتبال اینتر باعث شده تا سرمربی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
تصویر تغییر تاکتیک اینتر به خاطر مهدی طارمی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال اینتر در هفته اول رقابت‌های سری آ به مصاف جنوا رفت و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود اما در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید تا قهرمان فصل گذشته سری آ دو امتیاز مهم خارج از خانه را از دست دهد.

اینتر در دومین بازی خود روز شنبه ۳ شهریور در ورزشگاه «جوزپه مئاتزا» باید از تیم لچه میزبانی کند. سایت «interlive» در رابطه با این بازی نوشت: «سیمونه اینزاگی» که به ندرت تمایل به تغییر سیستم خود دارد، در بازی با جنوا تصمیم گرفت تا با سیستم جدید ۳-۴-۳ به میدان برود و مهدی طارمی را در کنار ترکیب معروف «تورام و مارتینز» به کار گیرد. این تغییر تاکتیکی همراه با نتیجه مثبت بود، زیرا طارمی نیز در جریان گل دوم اینتر نقش داشت.

در مصاحبه‌های پس از بازی، اینزاگی اشاره کرد که ممکن است امسال سیستم ۳-۴-۳ را از ابتدا به کار گیرد. بازی مقابل لچه در هفته دوم لیگ برتر می‌تواند فرصت مناسبی برای آزمایش این ترکیب باشد. اینزاگی علاقه زیادی به این ایده دارد، اما باید مراقب باشد تا تعادل مناسبی را برقرار کند و از خطرات احتمالی جلوگیری کند، به خصوص که لچه بدون هیچ چیزی برای از دست دادن به شهر میلان می‌آید.

منبع: مهر

741774