قلم قرمز گاریدو روی نام یک بازیکن پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می‌کردند با انتقال محمدمهدی احمدی به چادرملو می‌توانند نام محمد خدابنده‌لو را به‌عنوان سهمیه زیر 25 سال رد کنند.
تصویر قلم قرمز گاریدو روی نام یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، خوان گاریدو و ایجنت‌های نزدیکش که حضور پررنگی در باشگاه پرسپولیس دارند به دنبال این هستند تا با جذب مهاجم نوک خارجی به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه پایان دهند. این در شرایطی است که با انتقال علی قلی‌زاده به جمع سرخپوشان لیست بزرگسالان پرسپولیس یک جای خالی خواهد داشت که به میلاد سرلک اختصاص داده شده است. در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می‌کردند با انتقال محمدمهدی احمدی به چادرملو می‌توانند نام محمد خدابنده‌لو را به‌عنوان سهمیه زیر 25 سال رد کنند اما چون این بازیکن در فصل گذشته سهمیه بزرگسال پرسپولیس بوده این فصل نمی‌تواند سهمیه زیر 25 سال باشد.

درواقع بازیکنی می‌تواند جزء این سهمیه به حساب بیاید که پیش از این در باشگاه خودش جزء سهمیه زیر 23 سال بوده باشد. موردی که در پرسپولیس فقط شامل مهرشاد اسدی می‌شود. محمدمهدی احمدی و مهدی عبدی هم این شرایط را داشتند که هر دو با دریافت رضایتنامه از این باشگاه جدا شدند. در این میان اگر باشگاه پرسپولیس حتی نام اوستون اورونوف را فصل پیش در لیست زیر 23 سال رد می‌کرد الان می‌توانست او را در لیست زیر 25 سال قرار دهد. در همین راستا باخبر شدیم اگر باشگاه پرسپولیس نتواند چاره‌ای در این زمینه بیندیشد آن وقت شاید مجبور شود میلاد سرلک یا یکی از هافبک‌هایش را به تیم دیگری قرض دهد. با این اوضاع اگر گاریدو تشخیص دهد آخرین راهکار باشگاهش برای جذب مهاجم خارجی کنار گذاشتن یکی از این نفرات است احتمالا این کار را انجام خواهد داد.

منبع: خبرورزشی

741750