تازه‌ترین عناوین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا روی شاخص ۱۰۶ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.
بعید به نظر می‌رسد پرونده‌های حقوقی بتوانند سد راه ترامپ در مسیر انتخابات شوند و از آنجا که پایانشان به بعد از انتخابات موکول شده است، اگر ترامپ به ریاست جمهوری برگزیده شود، محکوم شدنش در این پرونده‌ها نیز فایده‌ای نخواهد داشت؛ چراکه او به لحاظ حقوقی می‌تواند خود را عفو کند.

درحالیکه شب گذشته آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفته بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طرح آتش بس واشنگتن را پذیرفته است، حال وی می‌گوید که نتانیاهو: هرگز جنگ را متوقف نخواهد کرد.
نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد اکثریت رأی‌دهندگان آمریکایی «کامالا هریس» را بهترین گزینه برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور نمی‌دانند.

«هنوز قیمت جدید لباس‌فرم را اعلام نکرده‌اند، اما قیمت پارسال مانتو و شلوار به‌جز مقنعه دخترم دومیلیون و ۵۰۰هزار تومان بود. مدیر مدرسه نشانی تولیدی پسرش را به ما داد تا برای تهیه لباس به آنجا مراجعه کنیم و مدعی بود قیمت‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر ازبیرون است.»گویی تجارتی پشت این موضوع پنهان است!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش شدید تگرگ از عصر امروز (سه شنبه) موجب آبگرفتگی برخی از معابر کلانشهر شیراز شد.

سازمان آگهی های پرسون