تازه‌ترین عناوین

مهار نیروهای تندروی اصلاح‌طلب برای اولین‌بار در این چند دهه توسط فحول و افراد وزین این طیف صورت گرفت و از بسیاری نگرانی‌های سایر نیروهای دلسوز کاست.

آن‌چه مسلم است مسجد می‌تواند محور کارهای خیر و حضور مردمی مومن و کاردان باشد که انسان در آن ساخته شود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: هر کاری که لازم است باید انجام دهیم تا پایه‌های کانون خانواده مستحکم شوند و بهتر آنکه قضات در پرونده‌های طلاق قبل از صدور حکم، زوجین را دعوت و با آن‌ها صحبت کنند، زیرا ممکن است صحبت با زوجین زمینه سازش بین آن‌ها را فراهم سازد.

اکثر ما این روزها با نوشتن پیامک های مناسبتی برای تسلیت اربعین حسینی دوستانمان را در یادآوری حماسه عاشورا همراهی می کنیم .اس ام اس های رسمی و دوستانه روز اربعین در ادامه.
شایعات اخیر درباره احتمال انتصاب گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده توسط کامالا هریس به عنوان وزیر خزانه‌داری، واکنش‌هایی را از هر دو جناح سیاسی آمریکا برانگیخته است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر این که به شایعات و اتفاقات خارج از تیمش توجهی نخواهد کرد، گفت: بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر بازیکنان حرفه‌ای هستند و برای دیدار با پرسپولیس آماده‌اند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه مس رفسنجان را در رابطه با عدم ثبت قرارداد بازیکنان جریمه میلیاردی کرد.
اگر در انتخاب رنگ اتاق خواب دچار سردرگمی شده اید و نمیدانید کدام ترکیب رنگ‌ها برای اتاق خواب مناسب است ما بهترین رنگ‌ها را به شما معرفی میکنیم.
سازمان آگهی های پرسون