نجات ایان مک‌کلن از سقوط در یک نمایش تئاتر

ایان مک‌کلن بازیگر فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» می‌گوید لباس ضخیم، او را پس از سقوط «وحشتناک» در یک نمایش تئاتر نجات داد.

تصویر نجات ایان مک‌کلن از سقوط در یک نمایش تئاتر

به گزارش سایت خبری پرسون، ایان مک‌کلن بازیگر ۸۵ ساله که در ماه ژوئن از صحنه نمایشی از شکسپیر در لندن به پایین سقوط کرد، می گوید که هنوز دردهای طاقت فرسا دارد و خانه‌نشین شده است.

او که ۲ ماه از فصل نمایش «پادشاهان بازیکن» - در نقش فالستاف شکسپیر - سپری کرده بود که از روی صحنه به ردیف اول تماشاگران تئاتر «نوئل کوارد» لندن افتاد. مک‌کلن پس از این اتفاق از نمایش «پادشاهان بازیکن» کناره‌گیری کرد.

مک‌کلن در مصاحبه‌ای جدید روز سه‌شنبه به مجله Saga گفت: «مهره‌های کمرم شکسته و شکستگی مچ دستم هنوز بهبود نیافته‌ است. من از بیرون رفتن اجتناب می‌کنم زیرا نگرانم که ممکن است کسی با من برخورد کند و به دلیل تکان‌هایی که بدنم وارد می‌شود با دردهای بسیار شدید در شانه‌هایم دست و پنجه نرم می‌کنم. اما کت و شلوار ضخیم و بزرگی که برای فالستاف پوشیدم، دنده‌ها و سایر مفاصلم را نجات داد، بنابراین خودم را خوش شانس می‌دانم.

بازیگر ارباب حلقه‌ها گفت که «چندین بار آن سقوط وحشتناک را تصور کرده است. وحشتناک بود!»

او گفت که سقوط در یک صحنه درگیری اتفاق افتاد، جایی که پایم روی صندلی گیر کرد و سعی کردم آن را تکان دهم، شروع به سر خوردن روی روزنامه‌ای کردم که روی صحنه پراکنده شده بود، مثل اینکه من روی یک اسکیت برد بودم.

او روی یکی در ردیف اول افتاد و شروع به جیغ زدن کرد. خیلی ناراحت کننده بود. پایان (به معنای) مرگ من نبود اما اینچنین تصور شد.

چند روز پس از مصدومیت، مک‌کلن برای بازگشت به تولید ابراز علاقه کرد و می‌گوید هنوز آنقدر پیر نشده که نتواند بهبودی کامل کسب کند و به حرفه بازیگری‌اش بازگردد.

سخنگوی تئاتر نوئل کوارد در آن زمان گفت که انتظار می‌رود او «به سرعت و به طور کامل بهبود یابد»، اگرچه او بعداً این نمایش را ترک کرد و دیوید سمارک، جایگزین او شد.

منبع: ایرنا

741850