تازه‌ترین عناوین

از درخواست طلاق جنیفر لوپز هنوز بیش از یک هفته نگذشته که بن‌ افلک ۵۲ ساله در حال معاشرت با کیک کندی، یکی از اعضای خانواده معروف کندی دیده شده است.
گزارش اخیر شرکت کوین‌شیرز نشان می‌دهد که در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش چشمگیری در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بود و محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال، بیشترین ورودی سرمایه خود را در پنج هفته اخیر ثبت کردند.
هافبک النصر، به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داد و این مسئله ضربه بزرگی به تیم سعودی قبل از لیگ نخبگان وارد کرد.
معاون وزیر دفاع لهستان مدعی شد که این کشور در بحبوحه تنش‌های فزاینده با روسیه و بلاروس، به ورطه «جنگی ترکیبی» وارد شده است.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، نقدینگی را مهم‌ترین مشکل حال حاضر حوزه دارو خواند و گفت: باید جهت رفع مشکلات دست به دست یکدیگر دهیم و با توجه به تغییر دولت، ضمن تبیین مشکلات، لازم است کمک‌خواهی انجام شود.
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به رشد غیرمتعارف و بی‌سابقه ۱۵ درصدی مصرف برق در کشور تصریح کرد: توان تولید نیروگاههای کشور پاسخگوی این میزان رشد مصرف نیست.​​​​​​​
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مدل‌سازی مخاطره زلزله، سیل و ارزیابی ریسک لرزه‌ای ساختمان‌های تهران، ریسک لرزه‌ای شبکه پل‌ها، سیستم‌های توزیع برق، آب و گاز طبیعی از جمله این اقدامات است.
مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور آخرین زمان ثبت درخواست و یا ویرایش اطلاعات والدین جهت سرویس مدرسه برای سال‌تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در سامانه (سپند) را ۱۰ شهریور اعلام کرد و گفت: «به هیچ عنوان زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.»
اثر مثبت قهوه در کاهش ریسک ابتلا به دیابت در زنان و مردان، افراد جوان و مسن، افراد سیگاری و غیرسیگاری و افراد با اضافه وزن تأیید شده است.
سازمان آگهی های پرسون