اشتباه محاسباتی وحشتناک در مورد مهرداد محمدی

مدیران باشگاه استقلال دچار یک اشتباه محاسباتی وحشتناک در مورد مهرداد محمدی شدند.
تصویر اشتباه محاسباتی وحشتناک در مورد مهرداد محمدی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی خود بعد از پایان بازی آخر مقابل پیکان، با محرومیت شش جلسه ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شده و این محرومیت زمانی قابل اجراست که نام بازیکن در لیست تیم در سازمان لیگ ثبت شود. به عبارت ساده تر محرومیت از زمانی محاسبه می شود که قرارداد بازیکن با تیمش رسمیت داشته باشد.

بنا به هر دلیلی (چه فسخ یک طرفه چه خروج نام بازیکن از لیست تیم) نام محمدی در لیست استقلال ثبت نشده باشد، محرومیتش پا برجا خواهد ماند و این گونه نیست که استقلال بتواند با خروج نام این بازیکن از لیست تیمش، پس از پایان محرومیتش نامش را مجدد وارد لیست کند.

مدیران استقلال دچار اشتباه محاسباتی وحشتناک شدند و این کار باعث شده که بعد از گذشت دو هفته از لیگ برتر محمدی نتواند محرومیتش را پشت سر بگذارد. طبق سندی که منتشر شد، قرارداد محمدی با استقلال در تاریخ ۳۱ مرداد ماه فسخ شده و این یعنی مهرداد تنها یک جلسه از محرومیتش را پشت سر گذاشته است.

محمدی ابتدا باید تکلیفش را با استقلال و یا تیم دیگری که این بازیکن را می خواهد مشخص کند و بعد از ثبت قرارداد و وارد شدن او به لیست تیم مورد نظر، باقی مانده محرومیتش را سپری کند.

منبع: خبرورزشی

752495