تازه‌ترین عناوین

کارگردان فیلم «در آغوش درخت» معتقد است: بعضی از دیالوگ فیلم‌ها برای جامعه ایرانی قابل هضم نیست؛ فیلم‌سازان انگار فراموش کرده‌اند که بخش بزرگی از جامعه روستایی و شهری ایران همچنان با عفت و حیا زندگی می‌کنند و کشش فیلم‌های نکبت‌بار را ندارند.
قیمت بیت‌کوین (BTC) و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال به بهبودی که در اوایل آگوست آغاز شده ادامه می‌دهند، اما بیت‌کوین همچنان ضعیف است.
اولین کیت‌های وارداتی تشخیص تب دنگی در اختیار وزارت بهداشت است اما برخی آزمایشگاه‌ها هم تشخیص این بیماری را با روش‌های دیگر انجام می‌دهند اما هزینه زیادی دارد، مبلغی بیش از یک میلیون تومان.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
به نظر می‌رسد که انتقال ملی پوش ایران به لیگ برتر در حال حاضر به بن‌بست رسیده است.
در حقیقت عملکرد علیپور در دو بازی اخیر پرسپولیس نشان داد او با روزهای خوبش فاصله دارد و شاید باید به گاریدو حق داد که به دنبال یک مهاجم ترازاول برای تیمش باشد.
مرکز ملی فضای مجازی در حال بررسی اولیه پیش نویس سند دولت هوشمند از مجموعه اسناد راهبردی فضای مجازی کشور است؛ این سند که پیشتر توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های همکار تهیه شده بود، قرار است سنگ بنا و نقشه راه توسعه خدمت در کشور قرار گیرد.
یکی از چالش­هایی که برای درخواست وام وجود دارد معرفی ضامن است. اکثر متقاضیان وام بانکی، وقت بسیاری را برای یافتن ضامن صرف می­کنند. اما می­توانید بجای یافتن ضامن، می­توانید وام با سند ملکی دریافت کنید. این وام بدون ضامن است.
سازمان آگهی های پرسون