تازه‌ترین عناوین

مهرزاد می‌گوید پیوستن به تیم ملی والیبال نشسته ایران به او کمک کرده تا از برخی بحران‌های شخصی از جمله مرگ مادرش در سال ۲۰۱۹ عبور کند. او می‌گوید: «فوت مادرم تجربه‌ای دردناک بود و هنوز هم هست، اما والیبال به من کمک زیادی کرد، نه اینکه فراموش کنم، بلکه از آن عبور کنم.»
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین طرحی برای افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم خبر داد و گفت که با توجه به ابهام قانونی در افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم، طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون کار تدوین شد که در حال بررسی در کمیسیون اجتماعی است.

فاطمه مهاجرانی در اولین حضور رسمی خود به عنوان سخنگوی دولت چهاردهم، در آیین رونمایی از گنجینه سینمایی دو هنرمند و نکوداشت زنده یاد امین تارخ در موزه سینما شرکت کرد.

«ریزکشور» چیست و چگونه به وجود می‌آید؟ در این مطلب، چند مورد از جالب‌ترین ریزکشورهای امروزی در سراسر جهان را معرفی می‌کنیم.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: دادستان عمومی و انقلاب تهران در پی کشف حجاب یک کارگردان زن و یک بازیگر سینما در مکان عمومی، علیه آنها اعلام جرم کرد.

سخنگوی فراجا با اشاره به این که انواع خشونت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رو به تزاید است، اعلام کرد: شواهد نشان می‌دهد، ماهیت خشم و خشونت در جوامع مختلف، به ویژه در جامعه ما، دگرگون شده و به نوعی از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کرده و اشاعه یافته است.

طبق تازه‌ترین نظرسنجی‌های منتشر شده از سوی پایگاه‌های افکارسنجی آمریکایی، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا همچنان در برابر رقیب جمهوری‌خواه خود در سطح ملی پیشتاز است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص نوسان قیمت بلیت هواپیما گفت: بین وزارت راه و شهرسازی و دیوان عدالت اداری کش و قوس است، باید قیمت‌گذاری کنترل شود اما در این کش و قوس‌ها فعلا به سرانجامی نرسیده است.
سازمان آگهی های پرسون