دستگیری زورگیر حرفه‌ای موبایل در تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار در محدوده خیابان ۱۷ شهریور خبر داد.

تصویر دستگیری زورگیر حرفه‌ای موبایل در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد و سرقت تلفن همراه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۰ شهدا قرار گرفت و آنان پس از اعزام به محل وقوع حادثه و بازبینی فیلم دوربین های مداربسته و بررسی‌های میدانی مشخصات ظاهری متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه مشخصات متهم در اختیار واحد های گشت قرار گرفت، گفت:‌ ماموران درحین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی بودند که متهم را با یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی در حال زاغ زنی شهروندان رویت کردند. این فرد بلافاصله با مشاهده ماموران متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز زمینگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی گفت: ماموران در جریان بازرسی از متهم تعداد یک قبضه سلاح سرد و یک عدد تلفن همراه مسروقه را که به تازگی سرقت شده بود کشف و ضبط کردند. متهم نیز پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر زورگیری و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که تاکنون دو نفر از مالباختگان متهم را شناسایی کرده‌اند.

بهرامی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت که متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و تحقیقات تکمیلی نیز در این خصوص درحال انجام است.

منبع: ایسنا

752783