تازه‌ترین عناوین

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تشخیص قطعی بیماری آبله میمونی تنها پس از تایید آزمایشگاهی امکان‌پذیر است، اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی دهد. در هر کاری که قرار است انجام شود، نباید اجازه داد به طبقات پایین و ضعیف جامعه خسارت وارد شود. وقتی انرژی و سوخت گران می شود، روی همه مسیرها تاثیر می گذارد. هر سیاستی که دولت می خواهد اجرا کند، حتما با هماهنگی مجلس و مردم خواهد بود.

یکی از موضوعات آزاردهنده، صدا دادن زانو موقع راه رفتن، خم شدن و حرکت پا‌ها است. در علم پزشکی به صدا دادن زانو، کریپتوس گفته می‌شود که موضوعی شایع است که بیشتر بزرگسالان حداقل یک بار در زندگیشان آن را تجربه می‌کنند.
رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان کلاهبردار حرفه ای را که با ترفندهای مختلف از شهروندان سوء استفاده و اخاذی می کرد غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ با اعتماد کامل مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی، دولت چهاردهم بدون انتظار برای تکمیل کابینه کار خود را آغاز کرد و بسیاری وزرا در همان روز عازم ساختمان‌های محل کار جدید خود شدند تا بدون فوت وقت برای اجرای هرآن‌چه رئیس‌جمهور محترم در دوران انتخابات وعده داده یا خودشان در مجلس بیان کرده‌ بودند تلاش نمایند.

نسل Z، نسلی که با سرعت بی‌سابقه‌ای به سمت دنیای دیجیتال پیش می‌رود، بیش از هر زمان دیگری توجه پژوهشگران و روان‌شناسان را به خود جلب کرده است. این نسل در دنیایی به دنیا آمده و رشد کرده که فناوری به جزء لاینفک زندگی تبدیل شده است. تحقیقات نشان می‌دهد که ۹۸٪ از این نسل دارای یک تلفن هوشمند هستند و به طور متوسط روزانه ۴ ساعت و ۱۵ دقیقه از وقت خود را صرف استفاده از این دستگاه‌ها می‌کنند.
صباغی شهردار قزوین گفت: به مناسبت هفته فرهنگی قزوین، ده ها برنامه متنوع و جذاب از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان زیباسازی و سایر حوزه های شهرداری قزوین اجرا می شود.
بادمجان یکی از صیفی جاتی است که خواص دارویی فراوانی دارد و علاوه بر آن می توانید با بادمجان غذاهای متنوع و خوشمزه ای تهیه کنید. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه همراه ما باشید.
وزیر خارجه چین امروز –چهارشنبه– در جریان دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت ایالات متحده باید ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف و از اتحاد مجدد مسالمت‌آمیز این جزیره خودگردان با چین حمایت کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور بر تأمین زیرساخت‌های حوزه هوش مصنوعی و ایجاد سازوکارهای قانونی و شفاف برای فعالیت در این حوزه تاکید کرد.

در اکثر شهرها تفریحی خاص کودکان به ندرت پیدا می شود ولی کیش این گونه نیست و دارای تفریحات جذابی مانند پارک برفی پنگوئن پارک دلفین ها و انواع مختلف شهربازی ها را از تفریحات کودکان در کیش به شمار می روند. و از تفریحات آبی کیش که برای کودکان جذاب و ایمن است پاراسل کیش را می توانیم نام ببریم.
ذکری قوی برای آسان شدن و به اتمام رساندن کارها ،قویترین دعای گشایش کار فوری ،طلسم آسان شدن کارها، و بهترین دعا برای زرنگ شدن در کارهای خانه و ذکر برای منظم شدن را در این مقاله بخوانید.
سازمان آگهی های پرسون