سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

سرکه سیب بهترین و سالم‌ترین پاک کننده محیط خانه است که می‌تواند بهتر از هر مواد شوینده دیگری خانه شما را برق بیندازد.
انجیر یکی از میوه های خوشمزه است که می‌توانید مربای آن را هم تهیه کنید تا مدت طولانی‌تری از این میوه جذاب استفاده کنید.
از آلبالو‌های رسمی این فصل غافل نشوید و با درست کردن آلبالو خشک چند ماه آینده را از این میوه لذت ببرید.
برای تزیین خانه به دنبال راه های ارزان و کوچک باشید و می توانید با شمع خانه را تزیین کنید.
مدت‌هاست که دیگر میز ناهارخوری فقط یک کالای لوکس برای اتاق پذیرایی نیست. حالا دیگر خانه شما بزرگ باشد یا کوچک حتماً جایی برای میز ناهارخوری در آن پیدا می‌کنید! اصلا انگار آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تعریف نمی‌شوند.
این روزها نوسان و قطعی برق به یک مشکل جدی تبدیل شده که متاسفانه راه حل مطلوبی برای آن وجود ندارد. اما با کمک روش‌هایی می‌توانید از وسایل الکترونیکی در برابر نوسان و قطعی برق محافظت کنید.
ست کردن رنگ فرش با مبل از جمله مرسوم‌ترین راه‌های چیدمان خانه است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند رنگ فرش را با رنگ مبل‌های خود ست کنند که کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.
برای داشتن دکوراسیون منزل زیبا و چشمگیر راهکارهای متفاوتی وجود دارد. ما در نظر داریم در این مطلب به نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری بپردازیم.
جوش شیرین یکی از موادی است که پاک کنندگی فوق العاده ای دارد ولی تمیز کردن با جوش شیرین نکاتی دارد و باید بدانید که بعضی از چیزها را نباید با جوش شیرین تمیز کنید.
حتما اولین کاری که با شیر خراب و ترشیده انجام میدهید، دور ریختن آن است غافل از اینکه خانم های خانه دار حرفه ای از این شیر به شکلی مفید استفاده می کنند.

آشپزخانه پرسون؛

طرز تهیه ترشک آلبالو

همان‌طور که می‌دانیم ترشک مزه ملس داشته و در آن هم شکر و هم نمک وجود دارد. خیلی از افراد به خصوص کودکان و جوانان طرفدار این خوراکی خوشمزه هستند. در این مطلب با طرز تهیه ترشک آلبالو آشنا می‌شویم.
آشپزخانه پرسون؛

دسر سیب به شکل گل رز

در این مطلب با دسر سیب به شکل گل رز آشنا خواهید شد. با ما در پرسون همراه باشید.

از مهم‌ترین ماشین‌ها در زندگی روزمره؛ ماشین لباسشویی است. ماشینی که اگر قابلیت‌های آن را به درستی بشناسیم علاوه بر رخت چرک‌های روزمره می‌توان وسیله‌های دیگر را نیز با آن شست و شو داد.
برای اینکه نظم در خانه شما بهتر شود، نباید چیزهای اضافی در خانه وجود داشته باشد. این بدان معناست که شما بهتر است آن‌ها را مرتب کنید قبل از اینکه آن‌ها را به خانه بیاورید.
حوله خشک کن ها امروزه یکی از تجهیزات بسیار مهم ساختمانی هستند و جای خود را به رادیاتورهای قدیمی داده اند.
تابستان بهانه‌ خوبی برای تغییر دکوراسیون و استفاده از لذت تغییر است. تغییر دکوراسیون تابستانی می‌تواند در داخل خانه باشد یا خارج از خانه در جاهایی مثل تراس یا حیاط.
نورگیر بودن خانه برای همه مهم است چرا که خانه را دلباز و بزرگ نشان می‌دهد. شما می‌توانید با راه‌های متفاوتی میزان نور موجود در خانه را افزایش دهید.
برای برطرف کردن لکه های چربی و روغنی به وجود آمده موقع آشپزی روی کابینت های آشپزخانه می توانید از شیوه های بدون زیان و سالم استفاده کنید.