سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

حتما با من موافقید که دیدن جوانه 'گیاهان آپارتمانی چقدر لذت‌بخش است و دل آدمی را شاد می‌کند. در این مطلب می‌خواهم چند ایده را نشانتان بدهم که از آنها استفاده کنید و کنج خانه‌تان گلخانه کوچکی برای خودتان داشته باشید.
یکی از بی‌نظیرترین و خوشمزه‌ترین کمپوت‌های خانگی، کمپوت گلابی خانگی است که ذکر نام آن هم قند در دل آب می‌کند. در این مطلب با طرز تهیه این کمپوت و فوت‌وفن خوشمزه شدن آن آشنا می‌شوید.
در این خبر ترفندهایی گفته شده که با انجام آن ها می توانید تمیزترین ماشین ها را داشته باشید.
دقت کنید روش‌های شست و شوی طلاهای ساده و نگین دار با یکدیگر متفاوت است و با به کار بردن روش‌های یکسان به آنها آسیب نزنید.

نورگیر بودن خانه برای همه مهم است چرا که خانه را دلباز و بزرگ نشان می‌دهد. شما می‌توانید با راه‌های متفاوتی میزان نور موجود در خانه را افزایش دهید.
چای نوشیدنی محبوبی است که باید با فوت و فن شناسایی و دم کردن آن آشنا باشیم. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چگونه می توانید یک چای مرغوب ایرانی را تشخیص دهید چای مرغوب ایرانی را با این روش ها به راحتی تشخیص دهید
آشپزخانه پرسون؛

شامی کباب با رب انار

این غذا تقریبا همان شامی کباب معمولی است که با سسی از رب انار سرو می‌شود و به کسانی که عاشق غذا‌هایی با طعم ترش و ملس هستند توصیه می‌کنیم حتما این غذای خوشمزه را درست کنند.
از شاه‌توت‌های جذاب این فصل غافل نشوید و با درست کردن مربا و شربت، این طعم جذاب را برای ماه‌های بعد ذخیره کنید.
مراقبت باشید در نظافت قرنیز با رطوبت زیاد باعث پوسیدگی یا تخریب روکش آن نشوید. نظافت دوره‌‍ای قرنیز‌ها کار ساده‌تری است نسبت به نظافت بعد از یک مدت طولانی. شما باید این جزو کوچک دکوراسیون خود را همیشه تمیز و سالم نگه دارید، زیرا جزئیاتی این چنین همان‌قدر که ممکن است دور از چشم بمانند، به چشم هم می‎‌آیند.

بی شک همه ی شما با نکات و جزییات بزرگ و کوچک خانه داری تا حدودی آشنایی دارید اما اگر دوست دارید در امر خانه داری حرفه ای تر عمل کنید بهتر است با این مطلب همراه باشید تا با هم با نکات خانه داری بیشتر آشنا شویم.
صابون یکی از رایج ترین لوازم بهداشتی برای نظافت است. اما علاوه بر تمیز کردن از کاربردهای دیگری هم برخوردار است. در این مطلب شما را با کاربردهای جالب صابون که شاید تا به حال نشنیده باشید آشنا می کنیم.