سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

با توجه به اهمیت ساعت مچی در تیپ و استایل آقایان و حساسیت بالا نسبت به کارکرد و کیفیت آن و با توجه به فراوانی ساعت های تقلبی به معرفی یکی از بهترین مراکز فروش ساعت های اصل مردانه در ایران می پردازیم.
ساید بای ساید جنرال الکترونیک یکی از با کیفیت ترین و پر استفاده ترین انواع یخچال ها در منازل ایرانیان است که ممکن است به هر دلیلی دچار ایراد و خرابی شود.
هوش مصنوعی، ماشین لرنینگ و دیپ لرنینگ مفاهیمی هستند که به خصوص در چند سال اخیر بسیار به گوشمان خورده اند. این سه مفهوم سهم بزرگی از زندگی آینده همه ما را در دست خواهند داشت. در این بین، یادگیری ماشین که زیر مجموعه هوش مصنوعی به شمار می رود، ملموس تر از سایر موارد است.

سرخ کردن بادمجان می‌تواند روغن زیادی مصرف کند و در نهایت این میوه (!) خوش طعم را به خوراکی چرب و سنگین تبدیل کند اما با این ترفندها می‌توانید یک بادمجان سرخ شده ترد و سالم داشته باشید.

شلوار راحتی زنانه و دخترانه یکی از اجزای لباس راحتی بانوان در منزل است که اگر در انتخاب آن دقت و توجه کافی نداشته باشید می تواند تبدیل به یک لباس عذاب آور شود که در نهایت از پوشیدن آن صرف نظر کرده و آن را یا بیرون می اندازید یا بلااستفاده می ماند.
تصفیه آب لوله کشی یعنی حذف آلاینده های آب برای تولید آبی که خالص و سالم برای مصرف باشد و هیچ گونه خطر و یا اثر بد برای سلامتی نداشته باشد. آب در تصفیه خانه شهر کلر زنی می شود و باکتری ها و میکروب های آن از بین می روند اما پس از عبور از تصفیه خانه شهر نیز باید بار دیگر توسط انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، تصفیه شود
رنگ‌های کلاسیک پاییزی‏‏‏، قهوه‌ای، کرم و نارنجی قرار است در این فصل جای خود را به آبی اقیانوسی، سبز لیمویی و حتی صورتی آدامسی بدهند. اتفاقی که انرژی این فصل زیبا را بسیار بالا خواهد برد.
در هر رابطه بین بازیکن و مربی مقداری فراز و نشیب وجود دارد. بیشتر اوقات، قصد مربی فقط این است که شما بهتر شوید؛ این کار مربی است و این کار را به روشی که فکر می‌کند درست است انجام می‌دهد.
تمیزکردن آکواریوم یکی از مواردی است که زیبایی اکواریوم را دوچندان می کند. بنابراین بهتر است هر هفته یک بار آب آکواریوم را با روشهای اصولی تمیز نمایید.
شستن غیراصولی به لباس آسیب میزدند و لباس ها بسته به جنس پارچه، روش شستشوی متفاوتی دارند. لباس مخمل کبریتی جزو لباس هایی است که اصول شستشوی بخصوصی دارد.
بسیاری از خانم های ایرانی هنگام برداشتن ابرو کاملا ناخواسته مرتکب اشتباهاتی میشوند که این اشتباهات آن ها را از مدل ابروی دلخواه شان دور میکند.
هتل ها به همیشه تمیز بودن معروف هستند پس اگر شما هم دوست دارید خانه ای به تمیزی هتل ها داشته باشید باید راز نظافت که در هتل ها رعایت میشود را بشناسید.