سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

بسیاری از میوه ها و سبزیجات مانند گوجه فرنگی، لوبیا و تمشک برای رشد به نور و گرمای زیادی نیاز دارند و تابستان بهترین فصل برای کاشت این محصولات می باشد.
خرید لوازم خانگی به علت تقلبی بودن برخی از این لوازم و بودن برندهای مختلف در بازار یکی از مشکل ترین کارهاست و شما باید فوت و فن خرید لوازم خانگی را بیاموزید.
انتخاب لوازم آرایش مناسب برای پوست و صورت نیاز به راهنمایی و آگاهی دارد. برای استفاده از لوازم آرایشی اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
چای معروف ترین نذری ایستگاه های صلواتی در ایام محرم است و اما دلیل محبوبیت چای به عنوان نذری، خوش طعم و رنگ بودن آن است که رازی در نحوه درست کردن آن وجود دارد.
استاد چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به روش‌های استراحت دادن به چشم در حین کار با رایانه، گفت: بهترین کار این است که کار مداوم یک ساعت و نیم بیشتر با رایانه نداشته باشیم و حتماً بین این زمان 20 دقیقه استراحت چشمی داشته باشیم.

آیا عطر و ادکلن تاریخ انقضا دارد استفاده از عطر و ادکلن تاثیر مستقیمی با حال و روز در تجربیات روزانه افراد دارد و اولین عنصری است که در برخورد دو نفر با یکدیگر تاثیر مستقیمی بر روی رفتار آنها می گذارد و حال این سوال ممکن است برای هر کسی پیش آمده باشد که آیا عطر و ادکلن تاریخ انقضا دارد؟

افراد زیادی مایل به خرید فرش مدرن برای منزل یا محیط کار خود هستند. دلیل این امر تنوع طرح، قیمت و ... این محصولات در بازار فرش است. عواملی مانند اندازه، طرح، فشردگی بافت و جنس در قیمت این فرش‌ها تاثیر گذار هستند.
یکی از مشکلات در پرورش و نگهداری از کاکتوس‌ها سیاه شدن آن ها است. در اولین قدم باید علت سیاه شدن کاکتوس را تشخیص دهید تا بهترین درمان را برای آن انتخاب کنید.
بیش از نیمی از افراد حداقل یکبار در زندگی خود دست به خودارضایی زده اند به همین علت بهتر است واقعیت های بیشتری راجع به آن بدانید.
خودرو پارک شده در آفتاب، به خصوص در روزهای گرم تابستان بیش از آنکه شبیه اتومبیل باشد، شبیه یک سونای داغ است؛ این گرما و البته تابش اشعه فرابنفش خورشید عمر داشبورد، صندلی، فرمان و به طور کلی فضای داخلی ماشین شما را کم می‌کند، پس بهتر است از این ۵ راه برای خنک کردن داخل خودرو کمک بگیرید.
دکوراسیون منزل با در نظر گرفتن اصول فنگ شویی به شما برای داشتن یک خانه زیبا و دلباز کمک زیادی خواهد کرد و باعث احساس راحتی بیشتر شما در منزل می شود.