سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

درد بسیار بزرگی را تحمل می کنیم وقتی استرس تمام وجودمان را در بر میگیرد و ریشه آن را نمی دانیم یا اگر هم ریشه آن را می دانیم روش مقابله با استرس را نمی دانیم استرس در واقع ما همه روزانه با آن سر و کار دارند اصلا در دنیای شلوغ امروزر مگر میشود کسی استرس نداشته باشد. ما در مجله پرسون برآن شده ایم تا شیوه ها مقابله با استرس ها روزانه را آموزش دهیم. با هم این راهکارها را میخوانیم.
مشکل اصلی و درد اصلی همین نشخوارهای ذهنی است که مهم بلد بودن برای رهایی یافتن از آن است. رهایی و نجات از نشخوار فکری روش دارد وگرنه صحبت کردن با خودتان کاملا طبیعی و سالم است. چه با صدای بلند باشد و چه در ذهن شما، خودگویی به افراد کمک می‌کند تا به طور ناخودآگاه احساسات خود را پردازش کنند، در مورد مشکلات فکر کنند و هنگام تصمیم گیری گزینه‌ها را بسنجند. اما ما در اینجا ما نکاتی را بررسی کرده ایم که چگونه صحبت با خودتان را تمام کنید!

اگر تری گلیسیرید بالا یا هیپرتری گلیسیریدمی برای شما تشخیص داده شده است، احتمالاً رژیم غذایی و عادات ورزشی خود را دوباره ارزیابی کرده اید و به دنبال راه هایی برای سالم تر کردن آنها هستید. برنامه غذایی سالم و افزایش فعالیت بدنی در واقع عوامل مهمی در کاهش سطح تری گلیسیرید شما هستند، اما مقصران شگفت انگیزی نیز وجود دارند که ممکن است در رادار شما نباشند.
ویژگی های یک برنامه خوب

از برنامه دیگران کپی نکنید

هر فردی برای خودش باید برنامه‌ریزی کند و نمی‌شود از روی برنامه یک فرد دیگر رفتار کرد چرا که هر برنامه با توجه به اهداف، عادات و ویژگی‌های شخصیتی هر فرد تهیه شده است.
با باز کردن شیر آب و قطره قطره چکیدن آب از آن یا قطع شدن کامل آب در فصل سرما می توان حدس زد که بخش هایی از لوله دچار یخ زدگی شده است.
موی رنگ شده بیشتر از قبل نیاز به مراقبت دارد. در این مطلب به مواردی اشاره شده که در تقویت موهای شما در برابر رنگ مو کمک شایانی می‌کند و عمر رنگ موی شما را افزایش می‌دهد.
اگر جز افرادی هستید که بیشتر روز را به واسطه شغل و فعالیت خود به صورت نشسته می گذرانید در این مطلب همراه شوید زیرا به موضوع ورزش پشت میز نشین ها پرداخته ایم.
استرس در حالت عادی می‌تواند به عنوان یک موتور محرکه عمل کند. اما به شرطی که میزان آن در حد نرمال باشد، استرسی که شما را به سمت جلو حرکت دهد بدون اینکه آرامش روحی و روانی زندگی عادی را مختل کند لازمه‌ زندگی است.
همه‌ی ما صرف‌نظر از سن یا موقعیت اجتماعی رویا‌ها و آرزوهایی داریم، اگرچه در آنچه که آرزوی رسیدن به آن را داریم تفاوت‌هایی وجود دارد. در این مطلب درباره‌ی نقش فرهنگِ حاکم بر جایگاه اجتماعی افراد روی شکل‌دهی به تخیلات آن‌ها می‌خوانید.
شاید برایتان جالب باشد بگویم به همان اندازه که مهارت جرأتمندی و نه گفتن اهمیت بسیاری در زندگی ما انسان ها دارد توانایی نه شنیدن هم اهمیت زیادی دارد.
نه شنیدن به ویژه در روابط صمیمی، حس طرد شدن به ما می دهد این حس که تو به اندازه کافی خوب و دوست داشتنی نیستی.
چه سنی برای شروع خواب مستقل مناسب است؟

راهکارهایی مهم برای جدا کردن محل خواب کودک

جدا کردن جای خواب کودک مرحله‌ای حساس است. مستقل کردن زودهنگام یا دیرهنگام محل خواب هر دو می‌تواند آسیب‌زا باشد به همین دلیل کارشناسان توصیه‌های دقیق برای این مرحله دارند.
در بین مراحل سنی که هر فرد آن‌ها را طی می‌کند، نوجوانی می‌تواند سخت‌ترین مرحله زندگی باشد. درگیری و چالش‌های این دوره بسیار گسترده و موارد متعددی را شامل می‌شود. هر چه خانواده آگاهی و درک بهتری از این دوره و چالش‌های آن داشته باشند، بهتر می‌توانند بستر مناسب را برای شکل‌گیری شخصیتی قوی و سازنده در نوجوان خود فراهم کنند.
در این مقاله به راه‌هایی برای شستن قاشق و چنگال و از بین بردن لکه‌های آن اشاره خواهیم کرد. گذشت زمان و استفاده بیش از اندازه، روی قاشق و چنگال استیل خط و خش می‌اندازد. البته این تمام ماجرا نیست، زیرا به مرور این وسایل کاربردی، زیبایی خود را از دست داده و سیاه و کدر می‌شوند. خبر خوب این است که برای از بین بردن زنگ زدگی قاشق و چنگال استیل، راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد.
داشتن مهارت های اجتماعی به شما کمک می کند در موقعیت های اجتماعی سخت یا جدید دچار اضطراب نشوید. این مهارت ها می توانند ارتباطات عاطفی، حل مسائل و روابط شما را با دیگران تسهیل کنند. در این درس با مهارت‌های اجتماعی آشنا می‌شویم که نحوه ارتباط شما را با دنیا تعیین می‌کنند و در نتیجه بر بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره شما تأثیر می‌گذارند.
رانندگان در روز‌های سرد زمستانی و یخبندان در بسیاری مناطق با یخ زدگی شیشه جلوی ماشین مواجه می‌شوند. یک مرد ترفند مبتکرانه خود را برای جلوگیری از تشکیل یخ روی شیشه جلوی اتومبیلش به اشتراک گذاشت که هیچ هزینه‌ای هم ندارد.
اگر به دنبال بهترین لوازم خانگی موجود در بازار هستید خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای این کار پیش روی شما قرار دارد.