سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

کالای خواب هتلی با کیفیت بخشی از لذت اقامت در یک هتل مجلل است. اولین کاری که اکثر میهمانان هنگام ورود به هتل انجام می دهند این است که در اولین فرصت روی تخت جدید خود دراز می‌کشند.
اگر استرس دارید یا مضطرب هستید، تمیز کردن محیط اطراف مانند مرتب کردن کشوها، شستن ظروف یا جارو کشیدن می‌تواند خلق‌وخوی شما را تقویت کرده و اضطراب شما را کاهش دهد.
بیماری فلج چند گانه یا ام اس (MS) یک مشکل مغزی و نخاعی است. این بیماری می تواند علائم مختلفی را برای بیمار ایجاد کند. در اکثر موارد، در ابتدا عوارض بیماری ام اس به تناوب ایجاد شده و بر طرف می شوند. با گذشت زمان، بعضی از این علائم ماندگار شده و می توانند ناتوانی فرد را به همراه داشته باشند. هر چند هیچ درمان مشخصی برای این بیماری وجود ندارد، داروها و درمان بیماری ms به روش های مختلف می توانند تعداد دفعات عود بیماری و علائم و ناتوانی های مربوط به آن را کاهش دهند.
شادی موضوع بسیار مهمی در زندگی است. افراد شاد همیشه در کارها موفق هستندو تصمیم های درستی هم در زندگی میگیرند. شادی و لبخند هدیه خداوند است. اینکه چگونه شاد باشیم و راهکار و مهارت های شاد زیستن چیست؟ را با هم در مجله خبری پرسون می خوانیم.با ما همراه باشید
بسیاری از مردم خصوصا کارمندان پشت میز نشین که عادت به نوشیدن چای دارند فکر میکنند برای اینکه مصرف قند خود را پایین بیاورند چای را با خرما یا توت خشک باید مصرف کنند. در مجله خبری پرسون به این موضوع مهم پرداخته ایم تا از این اشتباه رایج جلوگیری کنیم، با هم می خوانیم
وقت مسافرت که شما عازم سفرهای چند روزه هستید اما نمیدانید با گل و گیاهان‌تان چه کنید . قطعا لازم است قبل از این‌که از خانه بیرون بروید، اقدامات لازم برای نگهداری و آبیاری گیاهان‌تان را درنظربگیرید تا خدای نکرده موقع بازگشت از سفر با گلدان‌های عزیزتان که زحمت زیادی برایشان کشیده اید خشک‌ و پژمرده رو‌به‌رو نشوید.
خوردن آب به صورت ناشتا مزیت ها و خاصیت های فراوان زیادی دارد یکی از مهمترین رازهای اینکار زیبایی و سلامت بدن است. نوشیدن آب پیش از صرف صبحانه فواید بسیاری برای سلامت و پیشگیری از بیماری ها دارد.ما اغلب برای نوشیدن آب، بعد از غذا یا بعد از خوردن چیزی تند، عجله می کنیم. اما آیا می دانستید که دقیقا چه موقع باید آب بنوشید؟ پاسخ آن معده خالی است.
همیشه در خانه بین زوج ها این سوال مطرح است که خانه داری وظیفه زنان است یا مردان هم باید در کنار زنان در خانه داری کمک کنند؟در مجله خبری پرسون به این موضوع چالش بر انگیز پرداخته ایم تا برای همیشه پاسخی به این سوال داده شود.
بارداری علائم و نشانه های خاص خود را دارد در بسیاری از فیلم ها برای نشان دادن بارداری یک خانم معمولا به سراغ راحترین روش ممکن یعنی نشان دادن حالت تهوع همراه با استفراغ یا بدون استفراغ می رونددر حالی که بارداری علائم واضح ظاهری و باطنی دیگری هم دارد. با هم در مجله خبری پرسون به علائم حاملگی در روز های اول پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید
درد بسیار بزرگی را تحمل می کنیم وقتی استرس تمام وجودمان را در بر میگیرد و ریشه آن را نمی دانیم یا اگر هم ریشه آن را می دانیم روش مقابله با استرس را نمی دانیم استرس در واقع ما همه روزانه با آن سر و کار دارند اصلا در دنیای شلوغ امروزر مگر میشود کسی استرس نداشته باشد. ما در مجله پرسون برآن شده ایم تا شیوه ها مقابله با استرس ها روزانه را آموزش دهیم. با هم این راهکارها را میخوانیم.
مشکل اصلی و درد اصلی همین نشخوارهای ذهنی است که مهم بلد بودن برای رهایی یافتن از آن است. رهایی و نجات از نشخوار فکری روش دارد وگرنه صحبت کردن با خودتان کاملا طبیعی و سالم است. چه با صدای بلند باشد و چه در ذهن شما، خودگویی به افراد کمک می‌کند تا به طور ناخودآگاه احساسات خود را پردازش کنند، در مورد مشکلات فکر کنند و هنگام تصمیم گیری گزینه‌ها را بسنجند. اما ما در اینجا ما نکاتی را بررسی کرده ایم که چگونه صحبت با خودتان را تمام کنید!

اگر تری گلیسیرید بالا یا هیپرتری گلیسیریدمی برای شما تشخیص داده شده است، احتمالاً رژیم غذایی و عادات ورزشی خود را دوباره ارزیابی کرده اید و به دنبال راه هایی برای سالم تر کردن آنها هستید. برنامه غذایی سالم و افزایش فعالیت بدنی در واقع عوامل مهمی در کاهش سطح تری گلیسیرید شما هستند، اما مقصران شگفت انگیزی نیز وجود دارند که ممکن است در رادار شما نباشند.
ویژگی های یک برنامه خوب

از برنامه دیگران کپی نکنید

هر فردی برای خودش باید برنامه‌ریزی کند و نمی‌شود از روی برنامه یک فرد دیگر رفتار کرد چرا که هر برنامه با توجه به اهداف، عادات و ویژگی‌های شخصیتی هر فرد تهیه شده است.
با باز کردن شیر آب و قطره قطره چکیدن آب از آن یا قطع شدن کامل آب در فصل سرما می توان حدس زد که بخش هایی از لوله دچار یخ زدگی شده است.
موی رنگ شده بیشتر از قبل نیاز به مراقبت دارد. در این مطلب به مواردی اشاره شده که در تقویت موهای شما در برابر رنگ مو کمک شایانی می‌کند و عمر رنگ موی شما را افزایش می‌دهد.
اگر جز افرادی هستید که بیشتر روز را به واسطه شغل و فعالیت خود به صورت نشسته می گذرانید در این مطلب همراه شوید زیرا به موضوع ورزش پشت میز نشین ها پرداخته ایم.
استرس در حالت عادی می‌تواند به عنوان یک موتور محرکه عمل کند. اما به شرطی که میزان آن در حد نرمال باشد، استرسی که شما را به سمت جلو حرکت دهد بدون اینکه آرامش روحی و روانی زندگی عادی را مختل کند لازمه‌ زندگی است.
همه‌ی ما صرف‌نظر از سن یا موقعیت اجتماعی رویا‌ها و آرزوهایی داریم، اگرچه در آنچه که آرزوی رسیدن به آن را داریم تفاوت‌هایی وجود دارد. در این مطلب درباره‌ی نقش فرهنگِ حاکم بر جایگاه اجتماعی افراد روی شکل‌دهی به تخیلات آن‌ها می‌خوانید.