سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

کسانی که تا پای مرگ رفته‌اند و جان به در برده‌اند، اغلب از تجربه‌هایی خارق‌العاده یاد می‌کنند؛ دیدن نوری در انتهای یک تونل، احساس بیرون آمدن از کالبد خود، مواجه شدن با عزیزان ازدست‌رفته یا گذر سریع رویدادهای مهم زندگی از پیش چشمانشان.
اگر اغلب در شب احساس گرسنگی می‌کنید ممکن است به این دلیل باشد که در طول روز به اندازه کافی غذا نمی‌خورید.

مطالعه جدید روی بیش از ۲۰ هزار نفر تأیید می‌کند که هیچ میانبر یا جادویی برای کاهش وزن، حفظ آن و بهبود سلامتی وجود ندارد.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید، چربی‌سوزی بی‌نهایت مهم است. لازم است تعداد کالری‌هایی را که طی رژیم غذایی روزانه‌تان دریافت می‌کنید بررسی نمایید و می‌توانید این کار را با یک کالری شمار انجام دهید تا به روش درست و بادقت در روند کسر کالری مصرفی قرار بگیرید و بتوانید در نهایت به طور مؤثر چربی بسوزانید.
با استفاده از روغن و اسانس انواع گیاهان دارویی می‌توانید ماسک‌های درمانی عالی برای بهبود مشکلات پوستی و البته مراقبت و زیبایی پوست‌تان آماده کنید.
اگر فکر می کنید می دانید بدبوترین مکان در منزل کجاست و به احتمال زیاد، فکرتان به سمت سرویس بهداشتی می رود باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. نظافت کجاها را موقع نظافت از قلم انداخته اید؟
فرزندپروری یا تربیت محترمانه، که گاهی اوقات «فرزندپروری عاقلانه» نامیده می‌شود، شامل تعیین استانداردها و قوانین سختگیرانه در عین احترام به انتخاب‌های کودکان است.
نشستن طولانی روی صندلی و رعایت نکردن بهداشت نشستن آن هم رعایت نکردن اصول نشستن بر روی فیزیک و سلامت بدن تاثیر نامطلوبی میگذارد. در مجله خبری پرسون به معرفی این عادات بد پرداخته ایم که با هم میخوانیم
دیابت یک بیماری مزمن است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد. مشخصه آن سطوح بالای قند خون است که ناشی از ناتوانی بدن در تولید یا استفاده موثر انسولین است. انسولین هورمونی است که متابولیسم گلوکز، منبع اولیه انرژی برای سلول‌های بدن را تنظیم می‌کند.
سیر یکی از خوراکی‌های محبوب است که کاربردهای زیادی در آشپزی دارد، اما یک بدی بزرگ آن بو گرفتن دهان است. در ادامه چند راهکار ساده برای از بین بردن بوی سیر از دهان به شما یاد خواهیم داد.
بعضی ها عادت دارند همیشسه سر قرار دیر برسند و هر کاری که میکنند و دوستانشان هر چقدر تاکید می کنند که به وقت سر قرار یا جلسه حاضر شوند اما بازهم دیر خود را به محل قرار می رساند. به چرایی این موضوع در مجله خبری پرسون پرداخته ایم که با هم می خوانیم:
ازدواج بنفش (به انگلیسی : lavender marriage ) یک ازدواج صوری است که برای پنهان کردن تمایلات هم جنس گرایی یا ترنس بودن یک یا هر دو نفر به منظور دوری از انگ اجتماعی انجام می شود. قدمت اصطلاح ازدواج بنفش از اوایل قرن بیستم است .
امروزه با افزایش آمار انواع بیماری‌ها، استرس‌ها و تنش‌ها، مشکلات جنسی نیز روز به روز بیشتر دیده می‌شود.یکی از این مشکلات ناتوانی جنسی است که برای بسیاری از زوج ها مشکل ساز شده است. راهکار هایی برای درمان ناتوانی جنسی وجود دارد که با هم در مجله خبری پرسون با آن آشنا می شویم