سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

ترفندهای خانه‌داری؛

طرز تهیه مایع لکه‌بر لباس خانگی

برای اینکه لباس‌هایی درخشان و بدون لکه داشته باشید، می‌توانید در منزل با روشی آسان مایع لکه‌بر لباس را تهیه کنید.
شوره سر می‌تواند علت‌های زیادی داشته باشد کافی است اول علت آن را پیدا کنیم سپس برای درمانش دست به کار شویم تا برای همیشه از شر آن خلاصی یابیم.
سوء هاضمه یکی از رایج‌ترین مسائلی است که در زمان راه رفتن و غذا خوردن رخ می‌دهد. این موضوع به ‌دلیل آن است که محتویات غذایی بدون آن‌که درست هضم شود، وارد روده می‌شود.
با اینکه عقیده عموم مردم بر این است که پروتئین منبع اصلی رشد عضلانی است اما باید گفت موارد دیگری نیز در یک برنامه غذایی عضله ساز اهمیت دارند. یک برنامه غذایی متعادل سرشار از میوه و سبزیجات، کربوهیدرات های پیچیده و چربی های سالم به همراه پروتئین می تواند جوابگوی رشد عضلانی سالمتان باشد.
احساسات نشان دهنده‌ی اتفاقاتی است که درون شما رخ می‌دهند. شناخت احساسات اولین گام برای زندگی عاطفی سالم است، در واقع آگاهی از احساسات اولین گام تغییر است.

یادگیری زبان خارجی شاید کار دشواری باشد اما همیشه آنقدرها جدی نیست. روش های زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد که بعضی از مؤثرترین آن ها شاید به سبک و سیاقی نباشند که معمولاً انتظار می رود.
ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.

حمام گرفتن با آب سرد از روش‌هایی است که طرفداران آن به صورت هفتگی یا حتی روزانه انجام می‌دهند و معتقدند که برای سلامت جسم و روان مفید است.
آیا استرس می‌تواند باعث سردرد شود؟ بله؛ در واقع شایع‌ترین نوع سردرد، سردرد تنشی است که به‌عنوان سردرداسترسی نیز شناخته می‌شود.