سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

همه افراد می دانند که کاهش وزن و رژیم چقدر می تواند خسته کننده باشد. حتی زمانی که به هدف خود می رسید، فشار برای حفظ آن سبک زندگی وجود دارد و با زندگی پر مشغله ما، وقت گذاشتن برای تغذیه مناسب می تواند دشوار باشد.
حشراتی مانند پشه، کنه، کک و مگس می‌توانند بیماری‌هایی مانند مالاریا و تب زرد را گسترش دهند. بنابراین بهتر است علائم گزیدگی و راه‌های درمان آن را بشناسیم.
برای خیلی از ما وقت نداشتن و مشغله‌های زیاد از دغدغه‌های همیشگی است، بنابراین عجیب نیست که خیلی از افراد وقت ندارند تا برای اهدای خون مراجعه کنند. اما این مسئله واقعاً ناخوشایند و تلخ است؛ زیرا تنها اهدای یک واحد خون می‌تواند جان سه نفر را نجات دهد.
به قول آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در کتاب شریف المراقبات، خداوند بزرگ در چنین روزی زمین را برای سکنای فرزندان آدم و زندگی بر روی آن آماده فرمود و روزی‌های ما و نعمت‌های پروردگار در چنین روزی گسترش یافته است؛ روزی‌ها و نعمت‌هایی که از شماره بیرون است و کسی را یارای شکر آن نیست و اگر تو در بزرگی شأن دحوالارض اندیشه نمایی حیرت‌زده خواهی شد.
دانشمندان کشف کرده‌اند که ترکیب استرس مزمن و مصرف غذایی که آرامش می‌دهد باعث ایجاد یک سری تغییرات در مغز می‌شود.
برای نگهداری از موها در شب و موقع خواب راهکارهای مناسب و آسانی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید از آسیبی که به موهایتان می‌رسد جلوگیری کنید.
چه کسی گفته این روزها بدون ماشین نمی‌شود قدم از قدم برداشت؟ اصلا این عادت ماشین‌سواری معلوم نیست چطوری به جان همه ما افتاده! با هم گفتگویی با مرد ایرانیانجام داده ایم که سوار هیچ وسیله نقلیه‌ای به غیر از دوچرخه نشده است، با هم می خوانیم
بسیاری از افراد خانه‌دار برای پاک کردن و برق انداختن کاشی‌های کف خانه تا سرویس بهداشتی، لباس‌های سفید و ظرف و ظروف هر از چند گاهی از سفیدکننده قوی استفاده می‌کنند تا به قول خودشان به درخشندگی و شفافیت برسند غافل از اینکه مصرف این مواد چه خطراتی برای سلامت‌شان در پی دارد.
برخی از بررسی‌ها نشان داده‌اند که نوشیدن آب پرتقال ممکن است در کوتاه‌مدت به به پایین آوردن فشار خون بالا هم کمک کند، اما این بررسی‌ها تا به حال نتوانسته‌اند به این پرسش پاسخ دهند آب پرتقال در درازمدت چگونه می‌تواند بر فشار خون تاثیر بگذارد
چه علاقه داشته باشید چند کیلو از وزن‌تان کم کنید و چه اینکه دلتان بخواهد بدنی ورزیده بسازید، ورزشکاران یونان باستان می‌توانند نکات مفیدی را در مورد تناسب اندام به شما بیاموزند.