سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

به حالتی که درجه حرارت بدن به‌طور غیرطبیعی بالا باشد، گرمازدگی می‌گویند. اما گرمازدگی هم چند مرحله دارد که برخی علائم آنها با هم متفاوت است.
ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شده و متوجه شوید به هنگام خواب کنترل ادرار خود را از دست داده‌اید. حتی ممکن است در یک جلسه کاری این اتفاق برایتان رخ دهد. آیا می‌توانید از این واقعه برای دیگران بگویید؟ آیا به همسر، فرزند یا همکار و رئیستان می‌گوئید چه شده است یا ترس و شرم مانع از آن می‌شود؟
خواب ناکافی و بی‌کیفیت می‌تواند فشار خون طبیعی را در طول خواب شبانه مختل کند و منجر به افزایش فشار خون شود، فشار خون بالا یک ریسک فاکتور مهم برای سکته مغزی و بیماری‌های قلبی عروقی به شمار می‌آید.
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می‌رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می‌توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد. در اینجا شش راه برای جلوگیری از این وضعیت ناتوان کننده و محافظت از سلامت مغز ارائه می‌شود.
همه افراد فراموشی لحظه‌ای برخی اتفاقات را تجربه می‌کنند؛ اگرچه این اتفاق کاملا طبیعی است اما برای عده‌ای هم می‌تواند ناامید کننده باشد.
همه ورزشها مناسب برای همه افراد نیستند. ورزش اگر متناسب با روحیه افراد انتخاب شود، علاوه بر تاثیر جسمی، اثرات روحی زیادی نیز خواهد داشت.
بیماری کبد شامل تعدادی از عوارضی می‌شود که به کبد آسیب می‌زنند. به‌مرورزمان، این آسیب می‌تواند کبد را زخم کند که به آن سیروز می‌گویند. وقتی بافت اسکار جایگزین بافت سالم می‌شود، جلوی عملکرد نرمال کبد را می‌گیرد و این در نهایت می‌تواند موجب نارسایی کبد یا سرطان کبد شود.
گر چه دختران و پسران این روزها در محیط کار یا دانشگاه کنار هم حضور دارند اما کمتر این آشنایی‌ها به ازدواج منجر می‌شود، درحالی‌که در گذشته بسیار اتفاق ‌می‌افتاد که افرادی با وساطت میان ۲ خانواده، زمینه ازدواج دختر و پسر را فراهم می‌کردند.