سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

بیماری کبد چرب غیر الکلی در اثر تجمع چربی در کبد ایجاد می‌شود. هیچ دارویی برای درمان این عارضه در دسترس نیست، اما تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کنترل و مدیریت این بیماری است.
یک سوال همیشگی است. وسط ظهر است. تازه غذا را خورده اید و کاملا سیر شده اید. روز گرمی هم هست. کم‌کم حس خواب سراغتان می آید و پلک‌هاتان سنگین می‌شود. آیا باید تسلیم خواب شوید ؟از خودتان میپرسید چرت بزنم یا نه؟ ضرر دارد یا نه؟
با رسیدن فصل گرما احتمال بروز جوش و آکنه برای پوست بیشتر می شود بنابراین در تابستان باید نکاتی را در مراقبت پوست رعایت نمود.
داشتن یک سبک زندگی سالم برای حفظ سلامتی لازم است و صبحانه نیز بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم در سبک زندگی است، اما در مورد اهمیت شام کمتر گفته شده است.
امکان دارد موقع رنگ کردن موهایتان قدری از رنگ به روی پوستتان بریزد. در این مطلب روشی آسان برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست آموزش داده شده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
گاهی اشتباهات ساده در نحوه رسیدگی و تهیه غذاهای مصرفی خانواده می‌تواند منجر به بیماری جدی شود، برای اینکه از مسمومیت ناشی از غذا برای خود و اعضای خانواده پیشگیری کنیم باید نکات ساده‌ای را حین آماده‌سازی و پخت مواد غذایی به کار بگیریم.
آیا اغلب اوقات از بی‌پولی گله دارید؟ به هر طبقه‌ی اقتصادی که تعلق داشته باشید با هر میزان ثروت و درآمد، اگر نتوانید عاقلانه پول خرج کنید همیشه با این معضل مواجه خواهید شد. از طرفی هر چقدر هم وضع مالی‌تان خراب باشد، کافی است بدانید چگونه مخارج‌تان را با درآمدتان تنظیم کنید تا از پولی که دارید درست استفاده کنید و کمتر با بی‌پولی مواجه شوید.
اگر به فکر بهبود زندگی خود هستید بهتر است با کار‌های کوچک شروع کنید. تغییر شغل و محل زندگی خود شاید وسوسه انگیز به نظر برسد، اما به شرط اینکه پول زیادی در اختیار داشته باشیم. در غیر اینصورت باید به سراغ بخش‌هایی از زندگی خود برویم که توان تغییر آن‌ها را داریم.
یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ کابینت هایگلاس تابش مستقیم نور است. تابش نور مستقیم بر کابینت‌های سفید، سبب زرد شدن و کابینت‌ها رنگی، سبب رنگ پریدگی آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور کافیست در محیط آشپزخانه خود از پرده‌ها نازک استفاده نمایید تا هم از نور برای روشنایی محیط استفاده کنید و هم از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت‌های گلاس رنگی خود جلوگیری کنید.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش ها از خلوت کردن با خود لذت می برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
پیلاتس از بهترین ورزش برای کاهش وزن خانمها، محسوب می شود که انعطاف پذیری را افزایش می دهد و توان ماهیچه های بدون چربی را تقویت می کند و وضعیت بدن را بهبود می بخشد.
تمیز کردن شعله گاز آنقدرها هم سخت نیست اگر شوینده ای که انتخاب میکنید، به اندازه لازم قدرت پاک کنندگی را برای لکه های سخت چربی داشته باشد.