سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

اگر رژیم غذایی داشته باشید، نوشیدن آب با معده خالی می‌تواند به رژیم غذایی شما کمک کند چون می‌تواند متابولیک را تا نزدیک به ۲۵ درصد افزایش دهد. بالا بردن متابولیسم به هضم سریع تر غذا کمک می‌کند و این به کاهش وزن در دراز مدت کمک می‌کند. همیشه ترجیح داده می‌شود حداقل چهار لیتر آب برای بهترین نتیجه بنوشید.
هزینه نگهداری یک سگ، فقط به تهیه غذای آن مربوط نمی‌شود، این هزینه‌ها به چند بخش هزینه‌های ماهانه، سالانه و یکباره تقسیم می‌شوند. این هزینه‌ها بسته به به عوامل مختلفی از جمله اندازه، سن، منطقه زندگی، سبک زندگی و نیاز‌های فردی سگ شما می‌تواند متفاوت باشد.
داشتن اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند فرد در انجام امور روزمره خود احساس بهتری داشته باشد و اگر کسی از کمبود اعتماد به نفس رنج ببرد، قطعاً از نتایج کارهای خود راضی نخواهد بود.
احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
می دانیم که هدف یوگا هماهنگی بین ذهن، جسم و روح است.یوگیها معتقدند که ذهن و جسم یکی هستند و اگر وسایل مناسب در اختیار داشته باشند و در محیط درستی قرار بگیرند به یک توازن می رسند و درمان می شوند.
بسیاری از ما بر اثرِ فشارهای کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم.
همه ما می‌دانیم که داشتن عادات منفی و مخرب عمرمان را کوتاه می‌کنند و بعضی از عادات در سبک زندگی هستند که از همه مخرب‌تر بوده و اثر منفی آن‌ها بیشتر است؛ و بدون اینکه خودتان متوجه شوید، می‌تواند عاملی برای مرگ باشد.

در خانه روی کاناپه نشسته‌اید و به جای اینکه از تعطیلات لذت ببرید، ‌ به برنامه‌ریزی کاری هفته آینده فکر می‌کنید؟ شغلتان باعث شده است که رابطه‌تان با افراد خانواده و دوستانتان آسیب ببیند؟
یک متخصص پوست و مو درباره انواع آفتاب سوختگی های فصل تابستان با علائم شایع توضیحاتی ارائه داد.
تعریق یکی از ابزارهای اساسی تنظیم دمای بدن محسوب می شود. با این حال تعریق بیش از حد می تواند منجر به آزار فرد و حتی اطرافیان وی شود. در این میان درمان های خانگی ممکن است بسیار کمک کننده باشند، اما تنها پزشک است که می تواند بهترین توصیه ها را در خصوص علل این اختلال و چگونگی درمان آن به بیمار ارائه دهد.
اگرچه بیشتر سرطان های ریه ناشی از سیگار کشیدن است، اما تنها تعداد کمی از افراد سیگاری به آن مبتلا می شوند، در ایالات متحده، حدود ۳۱ میلیون بزرگسال سیگاری وجود دارد که پیش بینی می شود حدود ۱۰ تا ۲۰درصد از آنها در آینده به سرطان ریه مبتلا شوند.
هرچند صاف کردن شکم با هدف آراستگی و سلامت با روش‌هایی مثل ورزش و رژیم هم ممکن است اما یک راه موثر برای آن، پیشگیری از نفخ شکمی با تغذیه اصولی است.
بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد.