ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، تعدادی از پروژه‌های ارتباطی کشور با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد و راهبران حوزه ICT کشور در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
افزایش حساب های جعلی توییتر حداقل به چهار برابر؛

ایلان ماسک قیمت پیشنهادی خرید توئیتر را کاهش داد

ایلان ماسک با اشاره به این که ممکن است حسابهای جعلی توییتر حداقل چهار برابر بیشتر از ادعای این شرکت باشد، اعلام کرد ممکن بخواهد توییتر را به قیمت پایین‌تری خریداری کند.
دومین قرارداد مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با شرکت‌های دانش‎‌بنیانِ طراح و سازنده مودم‌های بومی 5G همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با عنوان کیتکس 2022 امضاء شد.
بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و حامی مالی بزرگ تلاش‌ها برای مقابله با پاندمی، در توییتر اعلام کرد عوارض ملایمی از ابتلا به کووید ۱۹ داشته است.

سئو مجموعه ای از روش هایی است که در استراتژی طراحی سایت و تولید محتوای آن بکارگرفته می شوند تا آن سایت بتواند در میان نتایج صفحه نخست موتورهای جست و جو حضور داشته باشد. موتورهای جست و جو برای رتبه بندی، معیارها و فاکتورهای فراوانی را مدنظر می گیرند که انتخاب مهم ترین این معیارها و پیاده سازی آن ها نیاز به دانش کافی در این زمینه دارد.
با محوریت هوشمندسازی و با شعار لمس جهان دیجیتال صورت می گیرد؛

حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2022

همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در دیجیتالی‌سازی، به همراه شرکت‌ها و استارتاپ‌های زیرمجموعه خود و با شعار لمس جهان دیجیتال و محوریت هوشمندسازی در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2022 حضور می‌یابد.
بنا به قول بسیاری از کارشناسان، متاورس، آینده‌‌ دنیای اینترنت است. متاورس دنیایی است که پلتفرم‌‌‌های مجازی فعلی قرار است به آن سمت حرکت کنند.