ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مشترکان فعلی و جدید سیمکارت های «اعتباری دانشجویی» و «دائمی جوانان» می توانند از این اعتبار هدیه که ویژه استفاده و ثبت نام در دوره های ممتاز «آکادمی همراه» است، استفاده کنند.

گوگل در یک گزارش فاش کرد که ابزارهای هک یک شرکت ایتالیایی برای جاسوسی از تلفن‌های هوشمند اپل و اندروید در ایتالیا و قزاقستان مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام(ره) از تغییر شرایط رجیستری موبایل مطابق با آخرین بخشنامه ستاد مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
همراه اول تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه‌‌ رومینگ بین‌الملل را در ایام حج برای رفاه حال بیشتر و کاهش هزینه‌های ارتباطی زائران در نظر گرفته که با توجه به غالب بودن هزینه «مکالمه حجاج با ایران»، ارزان ترین تعرفه در بین تمامی اپراتورهای ایرانی و عربستانی است.
هادی رحمتی، کارشناس هوش مصنوعی مهمان دیشب شب‌نشینی بود؛ وی با حضور در این برنامه از تفاوت هوش مصنوعی و هوش انسان سخن گفت. او در ادامه به جایگاه ایران در تحقیقات مربوط به هوش مصنوعی اشاره کرد و اطلاعاتی درباره شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.
با گسترش شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام کسب و کارهای زیادی مایل به فروش محصولات و خدماتشان به افراد شده اند. دغدغه اصلی صاحبین کسب و کارها هم جذب مشتری است. در اینستاگرام قبل از هر چیز داشتن فالوور مهم است. تعداد فالوورهای پیج تان هرچقدر بیشتر باشد درآمدتان هم بیشتر خواهد بود. اما آیا با روش های قدیمی هنوز هم می توان در جذب فالوور موفق بود؟ خیر این طور نیست! باید از جدیدترین و بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید در غیر اینصورت رشد چشمگیری نخواهید داشت.
وقتی نوبت به تعیین سایت‌های باکیفیت و شایسته رتبه‌ های برتر جستجو می‌شود، گوگل رفتار واقعی انسان را ملاک قرار می‌دهد. امروزه، قابلیت استفاده و طراحی تجربه کاربری به اجزای جدایی ناپذیر سئو تبدیل شده اند. نه تنها یک سایت نیاز به سئوی داخلی و خارجی دارد، بلکه ملاحظات ساده طراحی UX می تواند در بهبود تعامل و در نتیجه رتبه بندی کمک زیادی کند.
« فرار مغزها و استعداد‌های برتر موضوعی است که این روزها کشورهای کمتر توسعه‌یافته را تحت‌الشعاع قرار داده و برخی از کارشناسان و جامعه شناسان، خروج نخبه‌ها از کشور‌ها را مانند انفجار یک بمب اتم تلقی می‌کنند که نیروهای انسانی و مولد جوان‌که همان آینده‌سازان آن مرز و بوم است، را نابود می‌کنند.
پاول دوروف، موسس و مدیر تلگرام معتقد است که که بودجه خدمات این پیام‌رسان باید در درجه اول توسط خود کاربران تامین شود و نه تبلیغات.
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.