ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص پهنای باند اضافی برای اینترنت گفت: ۳۰ درصد مازاد پهنای باند هم داریم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام این خبر که اینترنت کودک و نوجوان به زودی رونمایی خواهد شد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: ابزاری فراهم کردیم که در اختیار خانواده ها قرار دهیم؛ یک اینترنت ایمن، مفید و سالم را برای گروه‌های سنی مختلف تعریف می‌کنیم.
اپلیکیشن جامع اوانو که خدمات خود را با محوریت سرویس‌های «مالی»، «اپراتوری»، «هواداری»، «خرید فروشگاه» و «سفر و گردشگری» و غیره به کاربران ارائه می‌کند، در دو استور گوگل‌پلی و کافه بازار از مرز هشت میلیون نصب عبور کرد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در آینده نزدیک با انفجار مشاغل در فضای مجازی روبرو هستیم و با اجرای پروژه هایی مثل اینترنت اشیا و با سرمایه گذاری هایی که در کشورهای بزرگ همچون سرمایه گذاری هزار میلیارد دلاری در آمریکا برای صنعت نیمه هادی در حال انجام است، به زودی شاهد انفجار سخت افزاری در فضای مجازی نیز خواهیم بود.
یکی از سوالاتی که همواره ذهن فعالان مجازی را درگیر خود کرده، میزان درآمد بلاگرهاست؛ افرادی با پیج‌های رنگارنگ و اصولا جذاب، که با اشتراک لحظات زندگی و... مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و درآمدهای میلیونی و گاها میلیاردی به جیب می‌زنند.
نخستین کارسوق برنامه‌نویسی با محوریت استعدادیابی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در رشته تخصصی پایتون توسط آکادمی همراه اول و با همکاری اداره سمپاد یزد، در این استان شروع به کار کرد.
درخواست توئیتر برای رویت پیام های ماسک در حالی مطرح می شود که روز دوشنبه به این پلتفرم دستور داده شد تا اسناد مربوط به یکی از مدیران اخراج شده خود در اختیار ایلان ماسک قرار دهد.