ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

پس از حدود یک هفته دعوا و تهدید و تنش میان پلتفرم آپارات ، ساترا و بنیاد ملی بازی های رایانه ای سرویس آپارات گیم که یک طرفه از سوی آپارات بسته شده بود ، فعالیتش را از سر گرفت. سرویسی که البته بخشی از اهمیتش بر می گردد به وعده های سید ابراهیم رئیسی به گیمرها در زمان انتخابات برای تامین فضای ناسب برای فعالیت و حمایت از درآمدزایی شان.
یک کارشناس رسانه گفت: از یک طرف صداوسیما مردم را به پیاده روی اربعین تشویق می کند و از طرف دیگر به مردم می گوید راه بسته است و نروید و این مشکلات و کمبود ها وجود دارد. این مسئله یک ایراد چشمگیر دارد که حداقل در ادامه روند کار، صداوسیما باید نسبت به آن بازنگری داشته باشد.
افزایش هزینه ماهانه تلفن ثابت با امضای وزیر صنعت تصویب شد و بعد از این مشترکین خطوط تلفن ثابت در تهران باید ماهانه ۲۰ هزار تومان برای حفظ خط تلفن ثابت خود پرداخت کنند.
رویداد تخصصی یک‌روزه «فناوری‌های تحول‌آفرین و کشاورزان پیشرو» با مشارکت «آکادمی همراه و بخش کسب‌وکار سازمانی همراه اول» برگزار و در آن به چالش‌های صنعت کشاورزی و پیشنهاد هوشمندسازی روی پلتفرم اپراتور اول تلفن همراه کشور پرداخته شد.