۱۰۰ میلیون نفر اسیر «همستر»!/ مواظب هکرها باشید

تلگرام در ادامه انتشار بازی‌های رمزارزی، هفته گذشته از بازی همستر کامبت رونمایی کرد که به شکل عجیبی فراگیر شده است.
تصویر ۱۰۰ میلیون نفر اسیر «همستر»!/ مواظب هکرها باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، حتما در شبکه‌های اجتماعی عکس‌ها و ویدئوهای افرادی را دیده‌اید که با هر سنی در حال کلیک روی یک همستر در گوشی هوشمند خود هستند. طبق ادعای سازنده این بازی، کاربران با این کار سکه‌های بیشتری کسب می‌کنند که درنهایت تبدیل به پول می‌شود، وعده‌ای که هنوز صحت و سقم آن مشخص نیست و باعث شده بسیاری از مردم دوباره به‌ حساب کاربری تلگرام خود بازگردند. ازآنجا که با کلیک‌ سریع‌تر سکه‌های بیشتری جمع می‌شود، برخی‌ها ترفندهایی برای بالا بردن سرعت کشف کرده‌اند. در اینجا صرفا به‌ منظور اطلاع‌رسانی، برخی از ترفندهایی را که بازیکنان ایرانی از آنها استفاده کرده‌اند بررسی می‌کنیم.


دعوت از دوستان

کاربران به‌تازگی دریافته‌اند که با دعوت از دوستان تلگرامی خود به این بازی از طریق برنامه ارجاع، می‌توانند سکه‌های بیشتری کسب کنند. این یعنی زمان کمتر و سکه بیشتر. اگر تازگی‌ها با حجم زیاد پیوستن مجدد دوستانتان به تلگرام مواجه شده‌اید، این مورد یکی از دلایل آن است. این روش اگرچه شبیه ترفند شرکت‌های هرمی است که سابقه خوبی هم ندارند، اما توانسته نظر بسیاری را جلب کند.


استفاده از تقویت‌کننده‌ها

بازیکنان ایرانی از تقویت‌کننده‌هایی که در بازی ارائه می‌شود استفاده می‌کنند تا سرعت جمع‌آوری سکه‌ها را افزایش دهند. این تقویت‌کننده‌ها شامل افزایش بهره‌وری اشتراک‌گذاری و افزایش محدودیت انرژی هستند.


انجام مأموریت‌های ویژه

بازی مأموریت‌های ویژه‌ای دارد که از طریق آن بازیکنان موفق به کسب سکه‌های اضافی می‌شوند. این مأموریت‌ها به بازیکنان فرصت می‌دهد تا با انجام وظایف مشخص، پاداش‌های بیشتری بگیرند.


کلیک خودکار

نرم‌افزارهایی وجود دارد که نصب آن یک پنل کنترلی کنار صفحه گوشی ایجاد می‌کند که از طریق آن در هر میلی‌ثانیه ۴۰بار کلیک انجام می‌شود.

تغییر زمان

برخی کاربران آشنا به رموز فناوری اطلاعات با دستکاری تاریخ و زمان در گوشی‌های هوشمند موفق شده‌اند تعداد سکه‌های خود را افزایش دهند.


مواظب هکرها باشید

حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در یکی از شبکه‌های اجتماعی درباره هک حساب‌های مردم در بازی همستر هشدار داد. او نوشت: شیوه جدید ماین کردن ارز دیجیتال با استفاده از بازی‌ها به بستر مناسبی برای هکرها و سارقان تبدیل شده است. افرادی که در این بازی‌ها شرکت می‌کنند مراقب اطلاعات و حساب‌های خودشان باشند.

منبع: همشهری آنلاین

681491