سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاهی-طراحی سایت خبری-طراحی سایت شرکتی-طراحی وب سایت-طراحی سایت وردپرس
تصویر سفارش طراحی سایت

به گزارش سایت خبری پرسون، اینترنت اولین بار در سال 1991 توسط اقای تیم برنرزلی ساخته شد. در آن زمان وبسایت ها شامل تعداد نوشته و لینک بودن و از هیچگونه عکس ها یا افکت های گرافیکی برخوردار نبودند.

تاریخچه طراحی سایت

امروزه معنای سایت و طراحی سایت به کلی عوض شده است.

امروزه شما میتوانید سایت خود را هر طور که میخواهید بسازید و به آن زیبایی و جلوه بدهید.

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت ما میتواند طراحی سایت شما را با زیباترین جلوه ها و بهترین قیمت و کیفیت طراحی کند.

همچنین در شرکت طراحی سایت ما امکان عقد قرار داد نیز وجود دارد و محصولات با ضمانت ارائه میشود.

همچنین شما میتوانید برای دریافت نمونه کارهای قوی (قوی ترین نمونه کارها) با شماره ی 09938123649 تماس بگیرید.

سفارش طراحی سایت

مزایای طراحی سایت

طراحی سایت کسب و کار کلی مزایا دارد که در ادامه به اصلی ترین آنها خواهیم پرداخت.

کاهش هزینه ها

با طراحی سایت کسب و کارتان، کسب و کار شما میتواند 24 ساعت روز باز باشد بدون اینکه 24 ساعت روز باز باشد !

شما میتوانید در 24 ساعت روز ، ارائه خدمات بدهید، بدون اینکه بیدار باشید یا به آن رسیدگی داشته باشید. همچنین میتوانید اطلاعات مهم کسب و کار خود را در اینترنت و سایتتان قرار دهید تا هر وقت هر کس خواست راجب کسب و کار شما اطلاعات کسب کند، به سایت مراجعه کند. در این روش هم مشتریان رضایت خواهند داشت، هم صاحب کسب و کار راحت تر خواهد بود.

سئو سایت

پس از طراحی سایت کسب و کارتان میتوانید به سئو سایت خود بپردازید.

در ابتدا بیاید باهم معنای سئو را بررسی کنیم:

سئو به زبان ساده به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل است تا بتوانند بهتر و سریعتر محتوای سایت شما را کشف، ایندکس و طبقه بندی کنند.

شما با سپردن سئو سایت خودبه سئومستر متخصص ،میتوانید سایت خود را به نتایج برتر گوگل برسانید و ترافیک و فروش بسیار بالایی را تجربه کنید.

سئو سایت یکی از کم هزینه ترین روش هاست که هزینه ای که بابت سئوسایت انجام میشود نسبت به میزان بازدهی آن تقریبا صفر است.

در این روش اعتبار و قدرت سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا میکند و از یک جایی به بعد سایت شما را در نتایج برتر گوگل نشان میدهد. البته این امر بستگی به سختی کلمات کلیدی که قصد دارید در آنها برتر باشید نیز دارد.

سئو سایت

افزایش دسترسی و سهولت با طراحی سایت

یکی دیگر از مزایای داشتن وب سایت ، افزایش دسترسی و سهولت است. برای مثال شما یک فروشگاه دارید که محصولی را میفروشید. مشتریان شما کسب و کار شما را میشناسند و به شما اعتماد دارند. بنابراین وقتی شما فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده باشید ، مشتری شما به راحتی میتواند محصول مورد نظر خود را با انتخاب رنگ، سایز (اگر سایز بندی داشته باشد) و هر فیلتر دیگری که در سایت گنجانده شده باشد ، سفارش دهد .شما هم بدون صرف وقت و حوصله کالای خود را به فروش رسانده اید و دو طرف معامله راضی هستند.

افزایش اعتبار با طراحی سایت

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت برای کسب و کارتان اینست که شما در چشم مشتریانتان پرقدرت و معتبر دیده میشود.همچنین داشتن سایت برای کسب و کارتان کلاس کاری شما را بالاتر برده و باعث میشود در وقت ،انرژی و ... صرفه جویی شود.

بروز شدن اطلاعات کسب و کار خود با طراحی سایت

وقتی شما سایتی برای خود دست و پا میکنید ، فقط با قراردادن یک اطلاعیه در سایت همه ی مشتریان خود را اگاه میکنید و برخلاف روش های سنتی نیاز نیست که به همه ی مشتریان خود به صورت تک به تک و جداگانه اطلاع دهید . این امر باعث افزایش سرعت اطلاع رسانی و راحتی مشتری میشود.

طراحی سایت کسب و کار مزایای بسیار دیگری نیز دارد که شما میتوانید در سایت moharrami.com انها را بررسی کنید.

انواع سایت

طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی یکی از پرمخاطب ترین سایت هاست . در این نوع سایت ، محصولاتی برای خرید وجود دارد که کاربر با انتخاب محصول مورد نظرخود اقدام به خرید میکند.

طراحی سایت فروشگاهی برای کسانی مناسب است که فروشگاه و محصولاتی برای فروش دارند. شما میتوانید برای طراحی سایت خود با مشاره ی 09938123649 تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی برای ارگان ها و شرکت ها مناسب است .در اکثر مواقع برای معرفی شرکت و محصول یا خدماتی که در آن ارائه داده میشود، به کار میرود. برای نمونه سایت سن ایچ یک نمونه سایت شرکتی است.

طراحی سایت بیزینسی

وب سایت بیزینسی یکی دیگر از انواع سایت است که در آن میتوانید خدماتی را در آن ارائه دهید . این خدمات میتواند فیزیکی یا آنلاین باشد

به زبان ساده سایت های B2B ، کسب و کارهایی هستند که به کسب و کارهای دیگر خدمات رسانی میکنند.

طراحی سایت

طراحی سایت خبری

اگر منبع مناسبی برای خبررسانی هستید و در این زمینه فعالیت دارید ، سفارش طراحی سایت خبری مناسب شماست. در این نوع سایت ها، سیل عظیمی از اخبار های متفاوت در جای جای سایت به چشم میخورد. از هدر سایت گرفته تا فوتر و سایدبار و...

سایت های خبری بسیار ترافیک بالایی دارند و جزوترین پرترافیک ترین دسته بندی های سایت محسوب میشوند.

برای سفارش طراحی سایت خبری خود با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

09938123649

moharrami.com

مهمترین نکات در سفارش طراحی سایت

دیزاین و رابطه ی کاربری زیبا و تمیز :

هر وبسایت موفقی نیاز به دیزاین UI مناسبی دارد تا کاربر بتواند تعامل خوب و مناسبی با سایت برقرار کند . یعنی سایت باید به اندازه ی کافی چشم نواز و زیبا باشد که کاربر از انجام فعالیت در سایت زده نشود. آمار نشان میدهد دیزاین و زیبایی سایت باعث میشود که کاربران بیشتر در سایت بمانند و این امر باعث میشود که کمک بسیار زیادی به افزایش و بهبود سئو سایت کند.

ریسپانسیو بودن :

ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن به معنای این است که وبسایت شما در همه ی ابعاد به درستی نمایش داده شود و هیچ عیب و نقصی در این باره وجود نداشته باشد . ریسپانسیو بودن سایت در سئو بسیار مهم است و یکی از پایه ای ترین و اساسی ترین مراحل طراحی یک سایت است .

پس دقت کنید که طراحی سایت خود را به یک فرد متخصص بسپارید که بتوانید سایتی واکنش گرا بسازد . همچنین شما میتوانید برای سفارش طراحی سایت اصولی خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت با شماره ی 09938123649 تماس بگیرید .

سرعت لود مناسب :

سرعت لود سایت بسیار بسیار تاکید میکنم بسیار بسیار مهم است . هم برای رابطه ی کاربری خوب و هم برای سئو سایت .

اگر سایت شما سرعت لود خوبی نداشته باشد ، کاربر منتظر نخواهد ماند به سراغ وبسایت دیگری خواهد رفت . بنابرین نرخ کلیک و ایمپرشن و ترافیک سایت شما پایین خواهد آمد و در نتایج جستجو به خوبی دیده نخواهید شد .

این مطلبی است که بسیاری از طراحان وبسایت به ان اهمیت نمیده اند و کارفرما نیز راجب آن اطلاعی ندارد .

شما میتوانید برای سفارش طراحی سایت اصولی با سرعت لود عالی با شماره 09938123649 تماس بگیرید تا سایت شما به بهترین شکل ممکن طراحی شود

منبع: moharrami.com

680687