ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

پیام‌رسان ایتا پس از اختلال‌های پی‌درپی در چند ماه اخیر، از دقایقی پیش مجددا دچار اختلال شد.
جهت رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست) با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد
رییس رگولاتوری گفت: در حال حاضر میانگین سرعت در حوزه ارتباطات ثابت ۱۰مگابیت برثانیه و در ارتباطات سیار ۱۲ مگابیت برثانیه است که با توسعه فیبر نوری این سرعت به تا ۱۰۰۰ مگابیت برثانیه می رسد.
وزیر ارتباطات درباره توسعه اینترنت نسل پنجم گفت: برای اینترنت نسل پنجم چند فرکانس طلایی وجود دارد که یکی از آن‌ها فرکانس ۷۰۰-۸۰۰ است که اکنون در اختیار صداوسیما است. فرکانس جزو اموال عمومی است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده شود.
دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد پیشرفت شبکه ملی اطلاعات طبق ارزیابی‌های مرکز ملی با شاخص‌های جدید، به 59.18 رسیده است.
پنج منبع آگاه و مطلع گفتند اسپیس‌ایکس در حال ساخت شبکه‌ای از صدها ماهواره جاسوسی تحت قراردادی طبقه‌بندی‌شده با یک آژانس اطلاعاتی آمریکاست؛ اقدامی که بیانگر تعمیق روابط میان شرکت فضایی «ایلان ماسک» و آژانس‌های امنیت ملی است.
امروزه با گسترش مشغله‌ها و نیاز به جابه‌جایی سریع و آسان مرسولات، اپلیکیشن‌های درخواست پیک موتوری به ابزاری ضروری تبدیل شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها با ارائه خدمات متنوع و سریع، به شما کمک می‌کنند تا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. در این مقاله، به معرفی 5 اپلیکیشن پیک موتوری خواهیم پرداخت.