شماره پشتیبانی whatsapp واتساپ به صورت تلفنی در ایران

پیام رسان واتساپ علاوه بر قابلیت پیام رسانی ، از ویژگی های بسیاری برخوردار است که در ادامه مطلب به او خواهیم پرداخت.
تصویر شماره پشتیبانی whatsapp واتساپ به صورت تلفنی در ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، موضوع امروزی که قرار است آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم ، پیام رسان واتساپ است . واتساپ یک پیام رسان محبوب است که در همه کشور ها به ویژه ایران مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته و محبوبیت خاص و به خصوص خودش را دارد.

واتساپ، پیام رسانی که در بستر اینترنت فعالیت می کند. امنیت این برنامه به طوری ست که تمامی پیام های رد و بدل شده مورد رمزنگاری قرار می گیرد به صورثی که موجب شده امنیت داده ها و اطلاعات رد و بدل شده این برنامه به طرز عجیبی بالا برود.

پس از گذشت چندین سال از انتشار واتساپ ، شرکت متا ( فیسبوک سابق ) او را به مدت 12 میلیارد دلار خریداری کرد . طبق آخرین گزارشاتی که از روند فعالیت این پیام رسان رسیده است ، جالب است بدانید که واتساپ هم اکنون بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد.

اگر با مطالعه اطلاعات بالا ، با هرگونه سوال در پیام رسان واتساپ مواجه شدید کافیه با مرکز مشاوره تلفنی تخصصی همراه رایانه ، با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید.

پیام رسان واتساپ علاوه بر قابلیت پیام رسانی ، از ویژگی های بسیاری برخوردار است که در ادامه مطلب به او خواهیم پرداخت.

امکانات واتساپ

قابلیت پیام رسانی ، ویژگی اصلی هر پیام رسان است که بلااستثنا در همه برنامه ها وجود دارد ؛ اما بسیاری از پیام رسان ها هستند که در کنار قابلیت پیام رسانی از امکانات ویژه ای نیز برخوردار هستند . که در ادامه هر یک از ویژگی های واتساپ را به شما معرفی می کنیم.

  • قابلیت ایجاد کانال
  • ایجاد گروه در واتساپ
  • قابلیت گذاشتن استوری
  • قابلیت تماس صوتی و تصویری واتساپ
  • ویژگی ویدئو مسیج و ویس مسیج
  • قابلیت تایید دو مرحله ای واتساپ
  • قابلیت افزودن حساب
  • ویژگی تغییر شماره در واتساپ
  • پشتیبانی از تمامی سیستم عامل ها

جهت اطلاع از آخرین امکانات و ویژگی های واتساپ با مرکز مشاوره تلفنی تخصصی همراه رایانه با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان خبره همراه رایانه برخوردار شوید .

اهمیت پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی ، واژه ای ست که با تصور آن نقش پر رنگی از افراد در ذهنمان جای می گیرد . پشتیبانی یک پیام رسان را ، افرادی جوابگو هستند که با زیر و بم این برنامه آشنا بوده و می توانند به راحتی تنها با یک نگاه کردن به خطا و پیش بینی علت آن را حل کنند .

همانطور که می دانید اکثر پیام رسان ها در هنگام بروز اختلال و مشکلات برنامه ، با پشتیبانی ضعیفی همراه هستند که وجود آن ها باعث شده کاربران بسیاری از این برنامه زده شده و با کاهش چشمگیری از طرفداران این پیام رسان ها همراه باشد .

بنابراین می توان گفت که پشتیبانی قوی یک برنامه ، نقس بسیار بزرگ و حائز اهمیتی در محبوبیت و حتی کاهش یا افزایش کاربران پیام رسان دارد .

طبق آخرین بررسی ها و گزارشاتی که از بخش پاسخگویی کارشناسان همراه رایانه به دست ما رسیده بیشترین آمار تماس های واتساپ در باب موضوعاتی همچون چگونگی حذف و نصب مجدد واتساپ بدون پاک شدن اطلاعات ، مقایرت داشتن تاریخ و ساعت تلفن همراه ، هک واتساپ و غیره ست .

شما می توانید جهت بررسی مشکلات واتساپ خود و ارتباط با کارشناسان همراه رایانه با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و پیش شماره شهر تماس بگیرید .

راه های ارتباط با پشتیبانی واتساپ

همانطور که مستحضر هستید واتساپ یک پیام رسان داخلی نیست ، این به این معناست که شما نمی توانید به راحتی با پشتیبانی این پیام رسان در خارج از ایران در ارتباط باشید .

برای ارتباط با پشتیبانی واتساپ لازم است از دو طریق عمل کنید .

  • استفاده از ایمیل پشتیبانی واتساپ

استفاده از ایمیل پشتیبانی اولین راه ارتباط با پشتیبان های واتساپ است . اما به دلیل محرومیت IP ایران ، ارسال ایمیل و دریافت پاسخ از طرف آن به راحتی انجام نمی شود .

  • استفاده از پشتیبانی واتساپ

این گزینه صرفا تنها برای افرادی است که از خطوط ایران و آی پی آن استفاده نمی کنند . مگر غیر این ها هم راه حل دیگه ای هست ؟ همانطور که می دانید ارتباط با پشتیبانی اصلی واتساپ بسیار زمان بر و تقریبا غیر ممکن است .

اما اصلا نگران این موضوع نباشید . همراه رایانه ، همراه همیشگی شما برای کمک اینجاست .

مرکز مشاوره تلفنی همراه رایانه به صورت بیست و چهار ساعته ( 24 ساعته ) در همه روز های هفته حتی در ایام تعطیل از کارشناسان خبره ای برخوردارهستند که به زیر و بم واتساپ آشنا بوده و می توانند به حل بسیاری از مشکلات شما کمک کنند .

شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان خبره همراه رایانه در حل مشکلات واتساپ و یا هر گونه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن های هوشمند و رایانه خود با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون شماره گیری کد و پیش شماره تماس بگیرید .

۶ راه برای پشتیبانی واتساپ WhatsApp با همراه رایانه

برای تماس با اپراتورهای پشتیبانی واتساپ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با خط ثابت و شبانه روزی تماس بگیرید .

بازدید از قسمت مشکلات واتساپ whatsapp بجای تماس با پشتیبانی ( حتما به قسمت مشکلات واتساپ در همین صفحه بروید تا بیشترین مشکلاتی که کاربران واتساپ با آن مواجه می شوند را مشاهده کنید )

پشتیبانی واتساپ از طریق پاسخ به کامنت کاربران در این پیج

استفاده از مقالات همراه رایانه درباره whatsapp

پیشنهاد ساخت پیج به همراه رایانه درباره مشکلات واتساپی شما

تماس با پشتیبانی whatsapp با شماره +۱ ۸۵۵۹۵۵۷۷۹۰که ممکن است خیلی زمان بر باشد و نتیجه نگیرید .

پشتیبانی واتساپ در ایران

با توجه به ممنوع بودن فعالیت واتساپ در ایران ، عملا امکان داشتن پشتیبانی مستقیم در ایران وجود ندارد ، شرکت همراه رایانه ۲۴ ساعته پشتیبانی whatsapp را در ایران دارد برای گرفتن خدمات پشتیبانی میتوانید شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را با خط ثابت تماس بگیرید .

همراه رایانه نیز در همین راستا بوسیله کارشناسان مجری خود ، خدمات پشتیبانی واتساپ در ایران را به شما ارائه می دهد که میتوانید در ادامه مطلب با روش های مختلف آن آشنا شوید .

همچنین در این قسمت شما انواع آموزش های مرتبط با پشتیبانی WhatsApp را می توانید مطالعه نمایید . به عناون مثال می توانید در صفحه آموزش نصب واتساپ ، روش نصب تمامی نسخه های واتساپ را بصورت تصویری یاد بگیرید . و برای آشنا شدن با قابلیت ها و امکانات و ویژگی های واتساپ ، مطلب ذکر شده را لمس کنید .

منبع : شماره پشتیبانی whatsapp در ایران

منبع: همراه یارانه

614142