ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

اخیرا شایعاتی در مورد آیفون تاشو منتشر شده بود و بنظر می‌رسید اپل از این تصمیم خود مطمئن است؛ تا جایی که حتی مشخص شد اپل یک نمونه اولیه آیفون تاشوی تاشو شبیه به سری Galaxy Z Flip سامسونگ ساخته است.
رئیس جمهور گفت: معاونت علمی در جایگاه شتاب‌دهندگی به دستگاه‌های مختلف کشور و همچنین ایجاد و توسعه زنجیره فعالیت‌های دانش‌بنیان، نقش مهمی در کمک به رفع موانع ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌های مختلف دارد.
شرکت گوگل به‌تازگی اولین پیش‌نمایش از اندروید ۱۵ را منتشر کرده است که نشان دهنده آغازی برای انتشار به‌روزرسانی بزرگ بعدی اندروید است.
پژوهشگران اعلام کردند قرار گرفتن مادران باردار و حتی پدران در معرض امواج الکترومغناطیسی می‌تواند تبعات ناخوشایندی برای کودکان به دنیا آمده داشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: لایحه حریم خصوصی کاربران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و تا پایان سال نهایی می‌شود.
دادگاه فدرال کالیفرنیا به «ایلان ماسک» دستور داد تا بار دیگر در تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) درباره تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری توییتر شهادت دهد.
با اجرای عملیات توسعه شبکه ارتباطی در مراکز مخابراتی شهید زارعی و پیام نور در تاریخ ۲۴ بهمن ماه، ارتباط تلفنی و دیتای مشتریان در این 2 مرکز مخابرات از ساعت ۲۳ به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه خواهد بود.