موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهمترین اخبار

«علیرضا عصار» قرار است پس از ۸۳۹ روز دوری از صحنه، از ۱۹ مهرماه به اجرای برنامه بپردازد. یک خبر خوب برای هواداران این خواننده تا یکی از تاثیرگذارترین خوانندگان نسل طلایی دهه ۷۰ کشور را با رپرتواری متفاوت و ارکستری قدرتمند، دوباره روی سن اجرا مشاهده کنند.
میدیا فرج نژاد (نوازنده، آهنگساز ) می‌گوید: پروژه‌ «تار و تاریخ» که نقش مهمی در معرفی بناهای تاریخی کشور به مخاطبان داخلی و خارجی داشته، بدون دلیل مشخص مجوز لازم را برای انجام پروژه‌های تازه کسب نکرده است.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به استان یزد، با هنرمندان این استان دیدار و گفتگو کرد.
فت‌من اسکوپ، خواننده رپ آمریکایی پس از آن که شامگاه جمعه، نهم شهریور ماه بر صحنه اجرای خود در کنتیکت آمریکا ناگهان از حال رفت و بر زمین افتاد، درگذشت.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: موسیقی، شعر و ادب سرمایه اصلی فرهنگ‌سازی است و اگر این سرمایه در خدمت ابتذال باشد، سقوط جامعه را بدنبال دارد.

مدیرکل سابق اداره کل موزه‌ها و اموال منقول وزارت میراث فرهنگی ، در یادداشت اختصاصی به مخالفت‌ها با معرفی رضا صالحی امیری به‌عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداخته و این مخالفت‌ها را بی ارتباط با موضوع مدیریت در این وزارتخانه چندوجهی دانسته است.
آلبوم موسیقی «در کوچه‌های خاطره» با نوازندگی تار آیدین علیزادپروین و نوازندگی پیانو پرویز مطلبی مشتمل بر اجرای آثاری از موسیقی‌های آذربایجانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

سازمان آگهی های پرسون