موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

چندی پیش بود که واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین خواننده قدیمی به کشور جنجال های بسیاری را به وجود آورد اما این بار پای معین به برنامه زنده تلویزیونی باز شد.
تنور سرد کنسرت‌های موسیقی سرزمین آب و آفتاب در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس با اجرای شنبه شب بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در سالن تالار وحدت قشم داغ شد.
کنسرت گروه موسیقی بانوان «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی با حضور سه خواننده در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در تالار وحدت به روی صحنه رفت.
بار دیگر آرون افشار خواننده پاپ چراغ این موسیقی را روشن کرد. خواننده جوانی که این روزها، در اجراهای زنده، تاحدودی به روزگار اوج خود بازگشته و توانسته است با چند تغییر در رپرتوار، از اجرای کلیشه‌ای چندماه گذشته خود فاصله بگیرد.
گالری ایده نشست «اقتصاد خلاق در حوزه هنرهای تجسمی» را با حضور مرتضی کاظمی، معاونت اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سمیه رمضان ماهی  و کیانوش معتقدی، پژوهشگر و منتقد هنری وآرش سلطان علی را پنج شنبه 26 بهمن ماه برگزار می کند.
در این مقاله، 5 راز کلیدی برای انتخاب اسپیکر و هدفون مناسب را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با استفاده از این رازها، می توانید بهترین انتخاب را با توجه به نیازها و بودجه خود داشته باشید.
طی همکاری و تولید آثار موسیقایی او با هنرمندانی ازجمله رضا بهرام، معین زد، کسری زاهدی، آرون افشار، علیرضا طلیسچی و ... ایجاد شد. دهقانی، آهنگ‌ساز، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی است که در سن 17 سالگی، به این عرصه هنری ورود پیدا کرد.
نشست خبری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد. این نشست باحضور امیرحسین سمیعی رئیس سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر و مدیر کل دفتر موسیقی، رضا مهدوی دبیر جشنواره و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران همراه بود.در ابتدای این نشست، مسئولانِ حاضر، به بیان توضیحاتی درباره روند آماده‌سازی بخش‌های مختلف جشنواره پرداختند. همچنین در ادامه این نشست، خبرنگاران حوزه موسیقی پرسش‌های خود را مطرح کردند
وقتی صحبت از بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در میان است، اسپاتیفای و اپل موزیک جزو بهترین اپلیکیشن‌های موسیقی هستند که نام آنها بلافاصله به ذهن علاقمندان خطور می‌کند. هر کدام از این دو اپلیکیشن، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را به انتخابی مناسب برای تعداد زیادی از علاقمندان موسیقی تبدیل کرده است.