موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس خبر داد:

اختتامیه دومین نمابشگاه هنرهای تجسمی ایثار منطقه 5 کشور در شیراز

مدیر کل بنیاد شهید‌ و امور ایثارگران استان فارس گقت: در راستای‌ ترویج فرهنگ و هنر دومین‌ نمایشگاه هنرهای تجسمی کشور با معرفی نفرات برتر در شیراز به کار خود پایان داد.
دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در قطر پس از به ثمر رسیدن گل تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، بخشی از سرودهای ملی - میهنی کشورها را در ورزشگاه ها طنین انداز می‌کنند.
بازگشت خوانندگان خارج‌نشین از ایده‌های دولت محمود احمدی‌نژاد است. پروژه‌ای که با بازگشت حبیب به ایران اتفاق افتاد و البته درباره معین به سرانجام نرسید. حالا دولت رئیسی در ادامه الگوبرداری‌ها از دولت احمدی‌نژاد، نسبت به این موضوع چراغ‌ سبز نشان می‌دهد.
پشت پرده اصرار دولت رئیسی بر بازگشت معین به ایران؛

دولت ضدسلبریتی، چگونه به فکر جذب سلبریتی‌ها افتاد؟

علاقه دولت‌های اصولگرا به شوآف و نمایش‌های این‌چنینی بسیار عجیب است. نخبگان داخلی را رها می‌کنند و می‌خواهند برای خوانندگانی چون معین، سیاوش قمیشی، حبیب و... فرش قرمز پهن کنند.
زهرا مینویی، وکیل مهدی یراحی نوشت: موکلم آقای ‎مهدی یراحی بر اساس رأی صادره از «شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران» محکوم شدند.
از روزگار نه‌چندان دوری که ۴۰۰ هزار نفر برای کنسرت، از کشور خارج می‌شدند تا امروز که ماهانه یک میلیون مخاطب ثابت، به تماشای اجراهای زنده موسیقی می‌نشینند، مسیر پرنوسان و دشواری طی شد. گر چه از این نکته‌ها که توسط وزیر فرهنگ هم بیان شد، برداشت اشتباهی صورت گرفت
یکی از پرطرفدارترین برنامه های که در جزیره کیش برگزار می شود کنسرت خواننده های مشهور است. در این مقاله سعی داریم راهنمای کاملی از تهیه بلیط و برنامه های زمان بندی کنسرت ها را در اختیار شما قرار دهیم.
نمایشگاه انفرادی رها محسنی کرمانشاهی در نیاوران؛

نقاشی‌های پارادوکسیکال از طبیعت

نمایشگاه انفرادی نقاشی رها محسنی کرمانشاهی با تمرکز بر طبیعت زاگرس و آسیب‌های آن در فرهنگسرای نیاوران برپاست.