بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت قرمز گرم وارداتی به کشور وارد شد که توسط دامپزشکی در حال بررسی های بهداشتی برای توزیع است و تا دو روز آینده توزیع می‌شود.
سکه‌بازان در روز جاری بیشتر رفتار خود را با نوسان دلار تنظیم خواهد کرد. برخی فعالان انتظار دارند که بازارساز با مداخله در بازار ارز، دلار را در مسیر کاهشی قرار دهد و به دنبال این موضوع، فروش‌ها در بازار فلز گرانبهای داخلی بیشتر شود.
بخش قابل توجهی از مواد غذایی از روند افزایشی ایجاد شده در سایر بازارهای کالایی ظرف هفته‌های ابتدایی سال جدید میلادی جا ماندند
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: رویکردهای جدید بانک مرکزی در عرضه ربع سکه در بورس کالا و راه‌اندازی بازار معاملات ارز و طلا، سبب شد که روند صعودی قیمت‌ سکه و طلا در بازار که در روزهای نخست هفته وجود داشت، متوقف و مسیر قیمت‌ها به سمت کاهشی شدن تغییر کند.

براساس نرخ‌نامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران، مرغ کامل بسته‌بندی در روزهای اول بهمن ۲.۶۰۰تومان گران‌تر از آخرین روز دی‌ماه عرضه شد و به کیلویی ۵۱.۵۰۰تومان رسید.
بانک مرکزی امروز، دوشنبه (۳ بهمن)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و نرخ ۱۵ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
امروز بازار طلا و سکه با رشد قیمت‌ها روبروست و سکه امامی که در آخرین روز هفته گذشته مرز ۲۴ میلیون تومان را رد کرده بود، امروز پیشروی کرد و به کانال ۲۵ میلیون تومانی وارد شده است.
نرخ تورم سالانه دی ماه برای خانوارهای کشور به ۴۶.۳ درصد رسیده که نسبت به ماه قبل ۱.۳ واحد درصد افزایش را نشان می‌دهد.
قیمت نان به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران برای مصرف کننده تغییری نخواهد داشت.
بورس نه تولیدکننده کالاست که سیاستگذاری مربوط به کیفیت و میزان تولید را مشخص کند و نه خریدار کالاست که بخواهد کالا را با قیمتی پایین‌تر تصاحب کند و وظیفه حرکت نقطه ثقل قیمت را جهت حفظ موازنه دارد.