بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

خبرگزاری اصولگرای تسنیم که حامی دولت سیدابراهیم رئیسی است خبر داد: قیمت مرغ در برخی فروشگاه‌ها به کیلویی ۱۰۰ هزارتومان رسیده است
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها گران نشده و ۳۰ درصد زیر نرخ مصوب فروخته می شود و بنابر وعده وزارت جهادکشاورزی قیمت جدید تخم‌مرغ هفته آینده اعلام خواهد شد.
کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج تقاضای مصرفی از بازار مسکن گفت: سازندگان برای ساخت مسکن در برخی مناطق تهران سر و دست می‌شکنند.
قیمت دلار در حالی از نیمه فروردین ماه روی آرامش به خود دیده و دلاربازان دست از کار کشیده و به تماشا نشسته اند که عباس علوی راد، اقتصاددان معتقد است زمان، زمان فروش اسکناس آمریکایی نیست.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هنوز افزایشی قیمتی در بازار از ابتدای سال نداشته ایم و اگر نوساناتی در بازار ارز رخ ندهد، قیمت ها افزایشی نخواهد بود و ثبات پیدا می کند.
قیمت طلا امروز پنجشنبه افزایش یافت، زیرا نرخ دلار کاهش یافت و داده‌های تورم پایین‌تر از حد انتظار آمریکا نشان می‌دهد که فدرال رزرو ممکن است افزایش نرخ‌ها را پس از افزایش احتمالی در ماه می متوقف کند.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار را مقطعی دانست و گفت: اکنون تولید جوجه یکروزه طبق روال انجام می‌شود و به‌زودی نرخ‌ها منطقی می‌شود و به‌زودی بازار گوشت مرغ به شرایط عادی باز می‌گردد.
با گرانی و کمبود نهاده‌های دامی، بازار با افزایش قیمت محصولات پروتئینی مواجه است و کارشناسان می‌گویند بعید است قیمت‌ها بیش از این بالا برود، چون بازار دیگر کشش افزایش قیمت و همچنین خریدار ندارد.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه برای اولین بار خودروهای مونتاژی قیمت‌گذاری می‌شود، گفت: روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین جلسه کارگروه تخصصی شورای رقابت در مورد نهایی کردن قیمت خودروهای مونتاژی برگزار و قیمت‌‌هایی نهایی‌، مصوب می‌شود.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوشت نسبت به هفته‌های قبل اندکی کاهش یافته است، اما بنابه گفته فروشندگان قیمت همچنان برای مصرف‌کنندگان بالا بوده و تقاضای خرید نیز کاهش یافته است.
چغاله بادام700هزارتومانی وگوجه سبز 2میلیون تومانی؛

مرزی برای قیمت میوه نوبرانه نیست؟؟

پای نوبرانه‌های خوش آب و رنگ که به بازار میوه باز می‌شود، همه چیز رنگ دیگری به خود می‌گیرد؛ اینجا دیگر مرزی برای قیمت نیست. نوبرانه است و بدون رقیب؛ قیمتش را کشش بازار و رغبت مشتری تعیین می‌کند.