بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

قیمت آهن و میلگرد روز گذشته هم به روند کاهشی خود ادامه داد؛ به طوری که انواع تیرآهن بین سه تا هفت درصد نسبت به دوشنبه ارزان‌تر شد. میلگرد هم حدود نیم درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

از دیروز با شارژ اعتباری حساب همه خانوارهای یارانه‌بگیر، اجرای ملی طرح کالابرگ الکترونیک برای فروش ۱۰قلم کالای اساسی به قیمت شهریور ۱۴۰۰آغاز شد.
وقتی جوان تر هستید، تمیز کردن خانه با مواد شوینده و بهداشتی بسیار سخت به نظر می رسد، اما در بزرگسالی یاد می گیریم مواد شوینده و بهداشتی راهی عالی برای از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها هستند.
لباس نو، جلوه‌ای نو و انرژی تازه! اگر به دنبال خرید تیشرت برای فرزند خود هستید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید.
رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران در مورد قیمت‌ مبلمان گفت: قیمت یک دست مبلمان راحتی معمولی که قشر متوسط جامعه یک سال پیش می‌توانستند با ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان بخرند الان به ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان رسیده و مردم دیگر توان خرید آن را ندارند.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
ریزش قیمت‌ها در بازار غیررسمی از روزهای گذشته شروع شده و امروز با ادامه این روند، نرخ دلار در لحظه مخابره خبر به کانال ۵۵ هزار تومان و سکه نیز به کانال ۳۰ میلیون تومان سقوط کرده است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در واکنش به اخبار گرانی ۲۵ درصدی قیمت لوازم خانگی گفت: این اخبار صحت ندارد و فقط ۵ تا ۶ شرکت حدود ۵ تا ۱۵ درصد محصولات خود را گران کرده‌اند که دلیل آن هم افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دلار عنوان شده است.
دبیرکانون صرافان گفت: وضعیت بازار ارز در روز جاری بهتر از دیروز است.هر صرافی روزانه ۱۰۰ هزار دلار از صرافی بانکی تحویل می گیرد و با توجه به افزایش سقف فروش ارز سهمیه‌ای به ۵۰۰۰ یورو، نهایتا در هر روز به ۲۰ نفر می‌تواند ارز بفروشد.
مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به‌صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان در کشور خبر داد.
افزایش خریدها به صورت هیجانی در بازار ارز، باعث شده قیمت دلار دچار یک «اُوِرشوت» یا فراجهش شود.‌ در واقع بازار رشد انتظاری خود از آینده را در شرایط کنونی پیش‌خور می‌کند.