بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

اسکناس‌های ۱۰ هزار ریالی و ۲۰ هزار ریالی که زمان ‌رئیس‌کلی عبدالناصر همتی در بانک مرکزی و با امضای وی روی اسکناس، چاپ شده بود، وارد بازار شد‌.
ژیوا یکی از بزرگترین عرضه کننده های لپ تاپ استوک اروپایی

لپ تاپ استوک چیست؟

در کشور ما به اشتباه به لپ تاپ یا کیس های دست دوم و کارکرده استوک گفته می شود. اما تعریف واقعی این کلمه چیز دیگری است.
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار گفت: طبق مصوبه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت هر کیلوگرم درب واحدهای تولیدی تخم مرغ ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شد.
نرخنامه جدید مرغ و تخم مرغ سازمان میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد که بر اساس آن قیمت هر کیلوگرم مرغ بسته‌بندی ۲۰۵۰ تومان کاهش یافته است
گفته می شود بانک مرکزی قصد دارد تعهد ارزی را برای یکسری ارزهای صادراتی کالاهای سنتی و کشاورزی بردارد و این کالاها بدون تعهد ارزی صادر شوند. با این حساب در صورت ابلاغ این تصمیم، ارز حاصل از صادرات این کالاها به جای نیما مستقیما به بازار وارد می‌شود.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه، ۱۰ دی‌ماه) با ۸۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به‌ روز کاری گذشته (پنجشنبه، هشتم دی‌ماه) ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
در میدان تره بار در بین میوه ها و سبزیجات، زنجبیل کماکان با فاصله قابل توجهی از سایر محصولات صدر نشین است. در این میادین هر کیلو زنجبیل ۹۸ هزار تومان است. برای همین هم در میوه فروشی‌های سطح شهر تهران هر کیلو زنجبیل حداقل کیلویی ۱۱۰ تومان است. در سطح شهر پیاز هم همچون هفته گذشته بالا است. اما قیمت آن در تره بار روند نزولی را طی کرده و به ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.