راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

بیش از ۱۰ روز از زمان اجرای منع تردد بین استانی در جاده‌های سراسر کشور گذشته و اجرای این طرح دست کم تا ساعت ۲۴ فردا (۵ شهریورماه) ادامه خواهد داشت، در همین راستا رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گزارشی از تاثیر اجرای این طرح بر کاهش ترددهای جاده‌ای ارائه کرده است.

عضو هیات‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، علت فروریزش خیابان کارگر شمالی را احتمال وجود مسیری از نوع قنات، یا شکاف زیرسطحی دانست.
معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه احداث ۱۸ شهر و ۴۰ شهرک با ظرفیت جمعیت پذیری حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در کشور خبر داد.
میانگین قیمت پیشنهادی آپارتمان در شهر تهران طی مردادماه به حدود 29 میلیون و 900 هزار تومان در هر مترمربع رسیده؛ این در حالی است که طی یک ماه تیر حدود 29 میلیون و 600 هزار تومان بوده است.
مشاور اجرایی شرکت فرودگاه‌ها گفت: فرودگاه بین‌المللی مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با کاهش 48 درصدی پروازها مواجه شد.
آمار وزیر راه و شهرسازی غلط از آب در آمد؛

بی مهری به مسکن مهر! / 300 هزار واحد تکمیل نشده است

فارغ از مسئله تامین مالی پروژه مسکن مهر، دولت روحانی به عنوان یکی از ناتوان‌ترین دولت‌های پس از انقلاب در حوزه مسکن، تنها وعده اتمام این پروژه را بیان کرده و هیچگاه موفق به تکمیل آن نشد.