پیگیری خبرنگار پرسون نتیجه داد؛

محمودزاده: تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن تمدید می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فرصت ثبت نام و تشکیل پرونده برای متقاضیان نهضت ملی مسکن حتما تمدید خواهد شد.
تصویر محمودزاده: تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن تمدید می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، شنیده ها حاکی از این است که متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان البرز از صبح امروز به دنبال تشکیل پرونده نهضت ملی مسکن در دفاتر پیشخوان که برای افراد پیامک شده بود، حضور یافتند، اما به دلیل قطعی سیستم موفق به این کار نشدند.

به دنبال اعتراض شهروندان که از استان تهران نیز برای تشکیل پرونده به استان البرز رفته بودند، خبرنگار پرسون طی تماسی با محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی علت این موضوع را جویا شد. محمودزاده در پاسخ به خبرنگار ما اعلام کرد که فرصت تشکیل پرونده برای متقاضیان حتما تمدید خواهد شد.

وی پیش از این نیز اعلام کرده بود: متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند.

محمودزاده یادآور شد: تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که در ۵۲۰ شهر تقاضای آنها ثبت شده است. در این ۵۲۰ شهر، زمین به اندازه کافی تأمین شده است.

پیامکی که در هفته های اخیر برای متقاضیان ارسال شده به شرح زیر است:

متقاضی گرامی طرح های حمایتی مسکن; چنانچه تاکنون جهت تشکیل پرونده مراجعه نکرده اید از تاریخ ۱۵ تیرماه تا ۲۶ تیرماه نسبت به دریافت نوبت از لینک https://nobat.epishkhan.ir/ جهت مراجعه به دفاتر پیشخوان استان البرز اقدام نمایید(آخرین دعوتنامه)
شرکت عمران شهر جدید هشتگرد

406180