بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

​رئیس اداره کل ارز بانک صادرات ایران در نشست دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا پیشنهاد کرد:

ایجاد هاب منطقه‌ای و بانکی برای تسهیل مبادلات ارزی در اوراسیا

رئیس اداره کل ارز بانک صادرات ایران گفت: با گذشت دو دهه از شکل‌گیری اتحادیه اقتصادی اوراسیا، نظام بانکی و فضای تعاملی بانکی به طور متناسب عمق نیافته است. به همین دلیل ایجاد یک هاب منطقه‌ای در اوراسیا برای پیگیری جدی این موضوع ضرورت دارد.
صبح روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ در نشستی با حضور اصحاب رسانه از پروژه ملی بیمه آرمان با عنوان "دستگاه مکانیزه صدور بیمه نامه های مسافرتی برای اتباع خارجی( INEX )" رونمایی شد.
مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه باران، با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های توسعه شبکه فروش در صنعت بیمه گفت: اجزای شبکه فروش به مثابه پلی ارتباطی هستند که میان شرکت‌های بیمه‌ای و آحاد جامعه پیوند برقرار می‌کنند؛ هرچه شبکه فروش کارآمدتر و توانمندتر باشد، این پل ارتباطی مستحکم‌تر خواهد بود.
در راستای اجرای ابلاغیه بانک مرکزی صورت می گیرد:

عدم پذیرش و پردازش حساب های فاقد کدشهاب و سیاح در بانک سینا

بانک سینا اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی، از روز پنجم بهمن ماه سال جاری، امکان پذیرش و پردازش تراکنش های فاقد کد شهاب و از 11 بهمن ماه سال جاری، پذیرش و پردازش تراکنش هایی که حساب مبدأ آنها فاقد کد سیاح باشد، وجود نخواهد داشت.
در راستای رفع موانع تولید، طی 5سال اخیر صورت گرفت؛

امهال بیش از 129 هزار پرونده تسهیلاتی توسط بانک توسعه تعاون

با هدف حمایت از فعالین اقتصادی و رفع موانع تولید و اشتغال، طی چهار سال اخیر، بیش از 89 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به بخش های مختلف اقتصادی توسط بانک توسعه تعاون امهال شده است.
همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر، جشنواره «رفاه ملی» از امروز ۱۲ بهمن ماه در سراسر کشور آغاز شد و تا پایان 12 فروردین سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
در دومین روز سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان خوزستان:

شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز افتتاح شد

در دومین روز سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان خوزستان، شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه افتتاح شد.
با حضور رییس کل بیمه مرکزی و مقامات ارشد صنعت بیمه؛

شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز افتتاح شد

گشایش شعبه انقلاب اهواز در دهه فجر نوعی پیوند بین تعهد به آرمان های انقلاب و صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین به شمار می رود.
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه افزایش توان خودروسازی کشور و ایجاد بازار رقابتی در این صنعت باید در دستور کار باشد، تاکید کرد: صنعت خودروسازی کشور تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و انتظار آن بود زودتر روی پای خود بایستد و از وضعیت صنعت "نوزاد" خارج شود، البته خودروسازان در سال های اخیر گام های مناسبی در این راستا برداشته اند.
در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان‌ قزوین، عیسی امامی عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران به همراه احسان غلامی رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی این بانک ضمن بازدید از شعب این استان در جلسه مشترک رؤسای شعب و دوایر ستادی شرکت کردند.