بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه معلم با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی:

احداث مدرسه در دزفول را کلید می‌زند

بیمه معلم در راستای انجام تعهدات اجتماعی و همدلی با قشر فرهنگیان و دانش‌آموزان، با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلنگ ساخت مدرسه در دزفول را بر زمین می‌زند تا قدمی در راه رشد آموزش کشور بردارد.
رییس کل بانک مرکزی در گفتگوی ویژه خبری تاکید کرد؛

حذف ارز 4200 تومانی باید با تدبیر انجام شود

رییس کل بانک مرکزی گفت: دخالت بانک مرکزی در بازار ارز باید هدفمند باشد اما این رویکرد به معنای عدم تعدیل نرخ ارز نیست و سال آینده با تعدیل نرخ ارز و بهبود شرایط سیاسی به تورم هدف نزدیک خواهیم شد.
کاربران همراه بانک تجارت در 10 ماه گذشته از طریق این سامانه 77 میلیارد ریال کمک های نقدی خود را به حساب موسسات خیریه کشور واریز کردند.
بانک کشاورزی در راستای تامین مالی تولیدکنندگان بخش دامپروری و تامین سرمایه درگردش صنایع وابسته به این بخش، با اعطای تسهیلات به مبلغ350 میلیارد ریال به کارخانه سپاهان دانه پارسیان، به عنوان بانک حامی تولید،اشتغال و کارآفرینی ایفای نقش کرده است.
شرکت بیمه دی بر اساس صورت های مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ به سود خالصی حدود ۱۱.۱۸۸ میلیارد ریال (۴۴۷۵ ریال به ازای هر سهم) دست یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲۴ درصد رشد داشته است.
آن‌چه در فضای مجازی، از قبیل مسابقات، پویش‌ها و اهدای جوایز، با هرگونه ادعای ارتباط و حمایت بانک آینده، خارج از صفحه‌های رسمی بانک، لزوماً اصالت ندارد.
براساس اطلاعیه صادره سازمان سنجش، آزمون استخدامی بانک ایران زمین که پیش از این به دلیل محدودیت های اجرایی در خصوص جلوگیری از کرونا در کشور لغو شده بود، روز پنجشنبه 16 بهمن برگزار خواهد شد.
هم‌زمان با چهل و ‌دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

برگزاری جشنواره فروش بیمه کوثر

جشنواره فروش بیمه کوثر هم‌زمان با چهل ‌و ‌دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
رئیس کل بیمه مرکزی، با اطمینان از اینکه فضا را برای جذب نمایندگی‌های بیشتر شرکت بیمه تجارت‌نو، باز تر خواهد کرد گفت: انتظار می‌رود شعبه بیمه تجارت‌نو در استان خوزستان دستکم ۶۰۰ نماینده داشته باشد تا با بازتر شدن فضای کسب وکار، بیمه تجارت‌نو بتواند بیشتر به پرواز درآید.
بانک رفاه کارگران در راستای تحقق شعار سال و"جهش تولید" تا پایان آذر ماه سال جاری، بیش از 473 هزار و 206 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی کشور پرداخت کرد.
بیمه رازی محل کار، فعالیت و رشد مدیران جوان، خوش‌فکر و با استعداد است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با اعضای هیات مدیره بانک سینا با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی موجود در جزیره، از برنامه ریزی جهت ارائه خدمات توسط این بانک در راستای تسریع و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران حمایت کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخشنامه اجرایی توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی طی روزهای آینده صادر می‌شود و تمامی فرآیندهای مربوط به پذیرش و خدمت‌رسانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد در این بخشنامه تبیین می‌شود.
تدوین و اجرای نظام سطح بندی مراکز در سه محور اساسی سطح بندی خدمات بستری، سطح بندی مراکز درمانی سرپایی و سطح بندی تجهیزات پزشکی پیشرفته به منظور برقراری عدالت در دسترسی بیمه شدگان به خدمات مورد نیاز یکی از مهمترین اقدامات معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در سالجاری است.