درجلسه مشترک مسئولان سازمان همیاری و بانک توسعه تعاون استان مطرح شد؛

استفاده ازظرفیت بانک برای تامین مالی فعالیت های سازمان همیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در خصوص همکاری‌های مشترک در حوزه امور بانکی و تامین مالی در جهت ارائه خدمات و تامین نیازهای حوزه شهری و شهرداری‌ها تاکید کرد.
تصویر استفاده ازظرفیت بانک برای تامین مالی فعالیت های سازمان همیاری

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی با مهدی امین بیدختی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان و جمعی از مدیران و کارکنان این بانک دیدار و در خصوص همکاری های مشترک گفتگو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به وظایف و رسالت‌های سازمان همیاری، گفت: این مجموعه به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی رسالت پشتیبانی و حمابت از 81 شهرداری استان به عنوان سهام داران خود را دارد درشرایطی که 60 درصد این شهرداری‌ها جز شهرداری‌های درجه 6 به پایین و کم برخوردار هستند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره فعالیت‌ها و برنامههای گسترده بخش ستادی و شرکت‌ها و موسسات تابعه آن عنوان کرد: از این رو در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های سازمان وجود منابع مالی و مراوده با سیستم های مالی و بانکی از ضروریاتی است که به آن توجه ویژه ای داریم.
وی بیان کرد: براین اساس تقویت وبهبود کیفیت امور بانکی و مالی سازمان و ارائه بهترین خدمات با استفاده مناسب از ظرفیت‌های بانک‌های استان در دستورکار قرار گرفته که به این منظور در صدد بررسی و شناسایی ظرفیت‌های بانک های مختلف هستیم.
سنجری ضمن اعلام آمادگی در جهت استفاده از ظرفیت همکاری با بانک توسعه تعاون، افزود: در این راستا باید با تشکیل یک کارگروه تخصصی پتانسیل‌های موجود را شناساییکنیم تا درقالب تفاهم نامه از همکاری‌های این بانک در حوزه امور بانکی وتامین مالی پروژه ها، خدمات و نیازهای شهری و شهرداری‌ها بهره برداری لازم صورت گیرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: قطعاً سیستم های بانکی با خدمات متنوع و مختلف خود می توانند در پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمان در فعالیت‌های اقتصادی، مالی و .... موثر و سازنده ترعمل کنند.
گفتنی است، غلامرضا محمدی معاون اداری مالی و مهدی فتاحی مدیرمالی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در جلسه هم اندیشی با با مسئولان بانک توسعه تعاون استان حضور داشتند.

290548

مطالب مرتبط