بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رییس کل بیمه مرکزی در آیین گشایش شعبه دزفول بیمه دانا:

بیمه باعث بهبود فضای کسب و کار می شود

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، رشد صنعت بیمه را نشان از رشد اقتصادی دانست و گفت: بیمه باعث بهبود فضای کسب و کار می‌شود.
با توجه به زیر ساخت های توسعه یافته بانک مرکزی، اجرای بخشی از اصلاحات مقرر شده در قانون <<اصلاح قانون صدور چک>> بلافاصله بعد از ابلاغ قانون مذکور ممکن بود و نیاز به ایجاد زیر ساخت فنی خاصی نداشت.
با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه پارسیان؛

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در گتوند زده شد

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه در منطقه گتوند استان خوزستان بر زمین زده شد.
مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

افزایش سن واحدهای مشمول تسهیلات یکم

مدیر عامل بانک مسکن از یک مصوبه جدید بانک مسکن همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: از 83 هزار و 355 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی به مشتریان در سال جاری بالغ بر 63 هزار و 385 میلیارد ریال معادل 76 درصد به تسهیلات سرمایه در گردش تخصیص یافته است.
همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد:

راه اندازی میز خدمت بیمه تعاون در استان گیلان

در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیمه تعاون با هدف افزایش خدمت رسانی به کسب و کارها، میز خدمت خود را در اتاق تعاون استان گیلان افتتاح کرد.
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران عزیز است. این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های ظلم و جور را در هم کوبید تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ملت غیور ایران را تا همیشه در جهان طنین‌انداز کند.
هشدار بیمه مرکزی به بازاریابان بر خط فعال صنعت بیمه؛

از انجام تبلیغات غیر متعارف و خارج از ضوابط پرهیز کنید

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای طی نامه ای به بازاریابان بر خط فعال صنعت بیمه هشدار داد، از درج تبلیغات غیر متعارف و خارج از ضوابط و مقررات ابلاغی پرهیز کنند.
به آگاهی سهامداران محترم می رساند؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک پاسارگاد (سهامی عام) رأس ساعت 9 صبح، روز دوشنبه مورخ 1399/11/27، در محل بانک پاسارگاد به نشانی: تهران، خیابان میرداماد، شماره 430 تشکیل می‌گردد.
رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن که به همراه رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه به خوزستان رفته است، امروز با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان دیدار و گفت و گو کرد.
باستحضار می رساند شرکت سهامی بیمه “ما” به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه برای بیمه گذاران محترم برگزار می کند.