بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون طرح و برنامه بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک تشریح کرد:

اقدامات بانک مسکن برای تسهیل خانه دار شدن مردم

معاون مدیرعامل در امور طرح و برنامه بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم در حوزه تسهیلات دهی بخش مسکن پاسخ داد.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران، از تصمیم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای اعمال کلیه سوابق بیمه‌ای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در محاسبه مبلغ متناسب‌سازی خبر داد.
کامران ندری، اقتصاددان می‌گوید اینکه بانک‌ها وارد بازار دلالی و سوداگری شده‌اند، تقصیر بانک‌ها نیست. مشکل از اقتصادی است که در آن بیشترین بازدهی و سودآوری مربوط به سفته‌بازی بازارهاست و نه تولید.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استقرار سامانه نسخه الکترونیک را زمینه ساز ایجاد تحولات اساسی در خدمات درمانی ارزیابی کرد و گفت: در شهرهایی که فاقد مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی هستند، فرانشیز بستری بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد صفر می‌شود و خدمات بستری بیماران به صورت رایگان خواهد شد.
معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور اعتباری اعلام کرد:

خانه اولی ها در اولویت طرح اقدام ملی مسکن

عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور اعتباری صبح دیروز با حضور در اتاق ارتباط با مشتریان بانک، به مهمترین پرسش مشتریان پاسخ داد.
رئیس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون در وبینار تعاونی، از ایده تا عمل:

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون، در بخش تعاون و تولید، در مقایسه با شبکه بانکی قابل توجه است

بانک توسعه تعاون با استفاده از ظرفیت خطوط اعتباری و سایر روش‌های تأمین مالی بیش از متوسط شبکه بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات به تعاون گران و تولیدکنندگان داخلی اهتمام ورزیده است.
حمیدرضا امیرحسنخانی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان، در آیین رونمایی از پروژه ملی INEX اعلام داشت شرکت بیمه آرمان به‌عنوان مسئول ساماندهی و صدور مکانیزه بیمه‌نامه‌ مسافرتی اتباع خارجی متقاصی ورود به خاک ایران، در نظر گرفته‌شده و در همین راستا پروژه ( INEX ) را رونمایی کرد. این طرح در قالب کنسرسیومی با مشارکت دیگر شرکت‌های بیمه تشکیل و در حال حاضر ۴۰ دستگاه در پنج مرز ورودی، برای این طرح عملیاتی شده‌اند.
با امضا قرارداد سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و بیمه کوثر:

بیمه‌نامه حامی بازنشستگان صادر شد

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، قرارداد بیمه‌نامه حامی بازنشستگان را با هدف افزایش خدمت‌رسانی و حمایت حقوقی از جامعه هدف، در ایام ا... دهه فجر و هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) امضا کردند.
عبدالرضا ولی الهی عنوان داشت: این بانک در حمایت از تولیدکنندگان محصولات مرتبط با مهار شیوع ویروس کرونا و در راستای مسؤلیت اجتماعی خود از ابتدای زمان شیوع این بیماری تا پایان دیماه سال جاری 8 هزار و 916 میلیارد ریال تسهیلات مصوب نموده است.
شرکت بیمه رازی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی را تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری می بخشد و دراین مدت از دریافت جریمه مذکور خودداری می نماید.