بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل پست‌بانک ایران با اشاره به اجرای موفق برنامه عملیاتی بانک در سال گذشته و دستیابی به سود 98میلیارد تومانی گفت: در سال جاری برنامه‌های عملیاتی را از نظر کمی و کیفی توسعه دادیم و به بخش فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های اشتغال‌زای روستایی و کم‌برخوردار توجه ویژه ای کردیم به‌نحوی‌که در پایان 9 ماهه سال جاری به سود 550 میلیارد تومانی دست‌ یافتیم.
شرکت بیمه کارآفرین مبنی به اطلاع کلیه سهامداران محترم می رساند جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده به جهت انتخاب اعضاء هیئت مدیره طبق مفاده ماده 95 اصلاح قانون تجارت منتفی و در صورت لزوم متعاقبآ اطلاع رسانی خواهد شد.
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و مالک می تواند بعد از انتقال خودرو، تخفیفات خود را به وسیله نقلیه دیگری از همان نوع منتقل کند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از حمایت‌های زیرساختی این سازمان از طرح حذف دفترچه کاغذی بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: سازمان‌های بیمه گر برای حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه و نسخه نویسی الکترونیک، همکاری و هماهنگی کاملی دارند.
با حضور رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری؛

اسکله اختصاصی شرکت خدمات بندری با تأمین مالی بانک صنعت و معدن افتتاح شد

آیین افتتاح اسکله اختصاصی شرکت خدمات بندری ایران که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است با حضور دکتر واعظی رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و جمعی از استانداران و مدیران ارشد دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
شروع دوران فعالیت بانک‌های خصوصی در اقتصاد ایران با این استدلال همراه بود که حضور بخش خصوصی در این حوزه به رونق و شکوفایی اقتصاد و تحرک بیشتر شبکه بانکی در سایه رقابت منتهی خواهد شد و از سوی دیگر، مقدمات کاهش حضور دولت در میدان اقتصاد را فراهم خواهد کرد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی ضمن تشریح خدمات بانک توسعه تعاون در این استان در سال 99 ، اظهار داشت: پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 23پرونده طی سال جاری و پرداخت 710 میلیارد ریال در زمینه اشتغال پایدار روستایی از ابتدای این طرح تاکنون توسط شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی، تنها بخشی از عملکرد این بانک در زمینه طرح های بزرگ ملی است.
رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

هدف گذاری برای عبور از اعطای 3900 میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران با ذکر اینکه این شعبه طی ده ماه اخیر بالغ بر 3100 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده است، از هدف گذاری برای عبور از اعطای 3900 میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان تا پایان سال خبر داد.
بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی:

بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد

معاون اول رییس جمهور در بیست و دومین نشست شورای‌عالی اجرای سیاست‎های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی اظهار داشت: مهم ترین پیام سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی این است که بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد.