بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون که به تازگی با هدف توسعه خدمات بانکداری مجازی به منظور سهولت و سرعت بیشتر ارائه خدمات به مشتریان رونمایی و در دسترس قرار گرفته، علاوه بر ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکداری مدرن، امکان استفاده بدون محدودیت برای کاربران ios را فراهم کرده است.
سرپرست مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، بالغ بر 830 هزار میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون به 1888 فقره پرونده متقاضی در استان پرداخت شده است.
پرسون بررسی کرد؛

حذف صفر یا کمرنگ کردن صفر؟!

حذف صفر آخرین مرحله از اصلاحات اقتصادی است. در حالیکه اسکناس های جدید 100 و 10 هزاری با صفرهایی کمرنگ در دست مردم دیده شده که سرانجام این طرح با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان، در هاله ای از ابهامات فرو رفته است.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: در بهمن ماه ۹۹، حق بیمه تولیدی شرکت به رکورد قابل توجه پانزده هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.
رییس بانک مرکزی اعلام کرد:

تخصیص ارز مورد نیاز خرید واکسن از هند

رییس کل بانک مرکزی گفت: علاوه بر تأمین ارز واکسن های موردنیاز وارداتی از کشورهای اعلام شده قبلی، امروز ارز مورد نیاز خرید واکسن از هند نیز تخصیص یافت.
نخستین نکته از آخرین مطلب اینستاگرام رئیس بانک مرکزی درخصوص رمز پول ها آن است که بانک مرکزی پذیرفته روندی جدید و جهانی شکل گرفته و باید در این مسیر گام برداشت.

با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت و تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان یزد انجام شد؛

شرکت های تعاونی تولیدی سیرنگ و یکتا گرانول میبد افتتاح شدند

شرکت های تعاونی تولیدی سیرنگ و یکتا گرانول میبد که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین اعتبار شده اند با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان یزد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به همراه طهمورث الیاسی بختیاری و فرهاد بهمنی اعضای هیات مدیره، محسن اخلاقی مدیر امور حراست و جعفر خانی و سیدیعقوب علویان روسای ادارات کل حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام بازدید کرد.
ارزشمندترین سرمایه هر فردی زمان و عمر اوست. عمر سرمایه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی درست از لحظات آن، خود را در برابر حوادث و مخاطرات احتمالی ایمن کرد؛ که این، هدف اصلی بیمه‌های زندگی است. در واقع بیمه زندگی با تضمین پشتیبانی مالی در صورت وقوع خسارت مالی یا مشکل احتمالی به وجودآمده در صورت فوت شخص بیمه‌شده آرامش خاطر را برای فرد به همراه می‌آورد و راهی برای حفاظت از آینده مالی خانواده است.
بیمه میهن در آستانه سال جدید و نوروز ۱۴۰۰، طرح عیدانه بیمه آتش سوزی و حوادث انفرادی را با شرایط کاملاً ویژه و رقابتی از امروز ۵ اسفند تا پایان خرداد ۱۴۰۰ اجرا می کند.