نشست با مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان

در نشست مسئولین بانک مسکن استان مرکزی با مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان، دو طرف بر ادامه روند همکاری و تعامل فیمابین، خاصه در بخش تامین مالی مسکن در بافت های فرسوده شهر در شهرهای استان تاکید کردند.
تصویر نشست با مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان مرکزی: وجوه مربوط به بخش مسکن و ساختمان باید نزد بانک مسکن سپرده شود.

ابوالفضل ملکی: بانک مسکن بانک عامل دولت در بخش مسکن بوده، طی سالیان گذشته همواره دولت و مردم را در تامین مالی بخش مسکن، حمایت و پشتیبانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در نشست مسئولین بانک مسکن استان مرکزی با مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان، دو طرف بر ادامه تعامل و همکاری فی مابین تاکید کردند.

صید نبی حیدریان مدیر شعب بانک مسکن استان در این دیدار، با تقدیر از عملکرد شرکت عمران و مسکن سازان در احداث واحدهای مسکونی مهندسی ساز و با بهره جستن از فناوری های نوین ساختمانی در استان، به ویژه در اجرای عملیات ساخت واحدهای مسکونی در مناطق بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی شهر اراک، اظهار داشت: بانک مسکن امسال در جهت حمایت از انبوه سازان حرفه ای، تسهیلات خود را با شرایط بهتری نسبت به سال های گذشته به ایشان اعطاء می کند و مصمم است، با بهره گیری از پتانسیل و توان جامعه انبوه سازان حرفه ای و با سابقه، فرآیند تولید مسکن را در جهت خانه دار کردن هموطنان و ایجاد بستر اشتغال و شکوفائی اقتصاد در کشور، رونق بخشد.

حیدریان افزود: از شرکت عمران و مسکن سازان انتظار می رود، همچون سنوات گذشته، ارتباط خود، عوامل اجرائی و پیمانکاران زیر مجموعه را با بانک تخصصی مسکن حفظ نموده و ضمن تمرکز حساب شرکت در بانک مسکن، پیمانکاران را جهت دریافت خدمات بانکی به ویژه اخذ ضمانتنامه بانکی، به بانک مسکن معرفی و مانع خروج منابع این بخش به سایر بخش های اقتصادی شود.

ملکی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان نیز در این نشست، بانک مسکن را بانکی دولتی و مردمی خواند و پرسنل این بانک در استان مرکزی را افرادی مجرب و محبوب دانست و اظهار اشت: خوشبختانه طی مدت مدید همکاری با بانک مسکن، تعامل بسیار شایسته ای بین بانک و شرکت برقرار بوده و بانک به تمامی خواسته و انتظارات شرکت، پاسخ مثبت داده است.

ملکی تصریح کرد: از نظر من باید تمامی وجوه مربوط به بخش مسکن و ساختمان، به جهت بکارگیری اختصاصی در این حوزه، جلوگیری از هدر رفت منابع و نیز جلوگیری از سردرگمی افراد و شرکت های زیر مجموعه این بخش، در بانک مسکن متمرکز و افراد و شرکت ها با تعامل با این بانک توسعه ای – تخصصی، متقابلا از خدمات بانک برخوردار شوند.

306936